Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg er en jente på 18 år!:)) planen min er å reise jorden rundt alene til neste år, rundt februar/mars! Jeg lurte på om noen har erfaring med dette å reise alene på tur? hva jeg burde besøke, og hvordan jeg burde starte denne planleggingen seriøst! og ikke minst hvordan det er for meg som jente å reise helt alene? tar jeg en stor risk??

Mange ubesvarte spørsmål, så håper noen som kanskje har litt erfaring vil hjelpe meg litt??:) er HELT i startfasen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg vet om som har reist jorden rundt (ikke at det er så mange)har brukt 1-2 år på å planlegge og spare penger, så jeg synes februar/mars neste år høres litt tidlig ut.

Uansett, Kilroy skal visst være veldig flinke på jorden-rundt reiser. De har pakketilbud med forskjellige steder, eller så kan du lage din egen reiserute. Anbefaler deg å ta kontakt med dem :jepp:

Når det gjelder steder å besøke så ville jeg hatt Japan/Tokyo og New York som et must på min liste, men det er vel opp til deg hva du vil. Hvis du tar vanlige forholdsregler, så tror jeg det skal være rimelig trygt å reise alene.

God tur, det høres spennede ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...