Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 Min eks. sa bl.a at alle her vi bodde var imot meg, at alle her ville støtte han i en eventuell rettssak om ungen....Foreldrene hans gav meg også visse karakteristikker som ikke var særlig hyggelige. Jeg vet jo innerst inne at dette ikke stemmer(men jeg hadde ikke blitt overrasket om det hadde gjort det). Men av og til føler jeg at dette fortsatt henger over meg, jeg blir mistenkom og kanskje litt "paranoid". Jeg bor på han sitt hjemsted....enn så lenge. Regner med å flytte om ikke alt for lenge. Jeg lurer på om jeg kanskje burde ha sagt noe om dette til barnehage, skole?
Gjest care Skrevet 6. februar 2004 #3 Skrevet 6. februar 2004 Har du andre instanser inne i saken? Jurister, PPT eller barnevern? Da ville jeg først og fremst snakket med dem.
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2004 #4 Skrevet 6. februar 2004 Jeg formulerte meg vel litt uheldig her. Det jeg tenkte på var at jeg kanskje av og til var litt for kjapp i å bli "mistenksom" om jeg ikke fikk f.eks klare beskjeder og meldinger fra barnhage og skole. At jeg lett tolker slike "vage meldinger" i verste mening..pga det min eks. har sagt. At alle er imot meg, og at de er på han sin side.....Jeg lurte på om jeg skulle si noe om dette, slik at de kanskje kunne bli bedre til å være mere åpne om sine meldinger. For det er jo ikke sikkert at de tenker så mye over hvordan de formulerer seg..kanskje tror de jeg kjenner til deres arbeid og systemer.. Det er jo noe med at når jeg først har fått høre at jeg ikke er "helt god" så blir jeg litt engstelig for at andre også skal synes det.....
Gjest Tex Skrevet 6. februar 2004 #5 Skrevet 6. februar 2004 Slapp av, og ta det med ro. Så lenge du vet at du gjør det som er best for barna dine vil ingen gjøre deg noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå