Gå til innhold

Sær fantasi?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvorfor, men har i det siste tenkt det måtte være ganske opphissende å slikke min egen sprut ut av dama etter selve akten. Uaktuelt på ONS, men føler nok også en frykt for å foreslå dette ovenfor neste evt. kjærste... er det noe dere damer ville tent på?

Anonym poster: 7022d60aa7a566f26fb7f62c4ee92671

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Uuugh, Jeg har kommet i skade for å smake min egen sæd, noe du sikkert også har gjort, og jeg vet at jeg hatet det på alle mulige måter. Ikke at dette var et spesielt godt svar på spørsmaålet ditt.

Skrevet

For all del, om dette gjør deg glad... men blir liksom litt feil i rekkefølgen synes jeg....

for når du har kommet allerede så tror de fleste er ikke så opptatt av opphisselse lenger, de vil nok helst bare slappe av...

eller tenker jeg feil ?

Og Herr Hefig : Og etter dette sluttet du å sette svelging som krav i ren sympati tenker jeg ? :) :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren har gjort det et par ganger, det gir meg ikke noe sånn kjempe kick på en opphissende måte, foruten om at det er deilig å vite at han ikke er redd sine egne kroppsvæsker det gjør sex livet litt friere. Han kan slikke meg etter det har komt for han, jeg kan kline med han etter å ha fått utløsningen i munnen uten at jeg skal tenke på at han ikke liker det, og må ikke styre så veldig med tørkepapir omgående. ++++ for oss altså.

Anonym poster: b8c416faab1f57747d25c2cc45346967

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg synes det er sinnsykt opphissende;P

Anonym poster: 83b1abc5cac0ab25272aa36b2644a6c1

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

For all del, om dette gjør deg glad... men blir liksom litt feil i rekkefølgen synes jeg....

for når du har kommet allerede så tror de fleste er ikke så opptatt av opphisselse lenger, de vil nok helst bare slappe av...

eller tenker jeg feil ?

Og Herr Hefig : Og etter dette sluttet du å sette svelging som krav i ren sympati tenker jeg ? :) :)

Nå har ingen andre fått sjansen til å smake enda da... :sjenert: men jeg ser ikke på meg selv som en som kunne sette krav i senga. Det hun vil det vil hun og så enkelt er det. Tror nok jeg hadde sett litt rart på en jente som hadde edyret hvor høyt hun elsket sæden min. Det var egentlig mest konsistensen og tempraturen som var ubehagelig, smaken merket jeg egentlig ikke så mye til.

AnonymBruker
Skrevet

Vel... vet ikke om det var dette svaret du var ute etter...

Jeg har ikke en sær fantasi, men en DEILIG og svært opphissende fantasi: Har på meg strap-on hofteholder med dobbeldildo... og har sex med ei like vill jente som meg!

Jeg SKAL gjøre dette en gang.... hvis det ikke kun blir med fantasien...

Anonym poster: d58bad7e00fd750869431a3e11f8f1b0

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Vet ikke helt hvorfor, men har i det siste tenkt det måtte være ganske opphissende å slikke min egen sprut ut av dama etter selve akten. Uaktuelt på ONS, men føler nok også en frykt for å foreslå dette ovenfor neste evt. kjærste... er det noe dere damer ville tent på?

værsågod tenn på det men om jeg hadde vært hun dama hadde jeg foretrukket om du ikke fortalte om det til meg, men du kunne gjort det om du ville, bare ikke nevnt noe om det.

AnonymBruker
Skrevet

værsågod tenn på det men om jeg hadde vært hun dama hadde jeg foretrukket om du ikke fortalte om det til meg, men du kunne gjort det om du ville, bare ikke nevnt noe om det.

Er det ikke litt dumt å gjøre tig uten å spørre? Er alltid så edd for å gå over streken, folk ar veldig forskjellig oppfatning av hor den går.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Uuugh, Jeg har kommet i skade for å smake min egen sæd, noe du sikkert også har gjort, og jeg vet at jeg hatet det på alle mulige måter. Ikke at dette var et spesielt godt svar på spørsmaålet ditt.

Det er nettopp dette som gjør at jeg ikke skjønner hvorfor gutter mener at vi jentene absolutt skal elske det. Samboeren min synes det er skikkelig disgusting selv, men har jo selvsagt fått det for seg at jeg skal elske smaken. Men jeg virkelig hater smaken av sperm altså :dry:

Anonym poster: 4f28ce6786e5e1f9c11d37bb683f5ae9

Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er nettopp dette som gjør at jeg ikke skjønner hvorfor gutter mener at vi jentene absolutt skal elske det. Samboeren min synes det er skikkelig disgusting selv, men har jo selvsagt fått det for seg at jeg skal elske smaken. Men jeg virkelig hater smaken av sperm altså :dry:

for en dust. han kan ikke forvente at du skal elske noe som han hater selv.

Skrevet

Er det ikke litt dumt å gjøre tig uten å spørre? Er alltid så edd for å gå over streken, folk ar veldig forskjellig oppfatning av hor den går.

TS

verste jeg vet er menn som spør om de får lov til det og det....

Tro meg, du får høre når du gjør noe hun virkelig ikke liker..

spørsmålene dine ville bare gi meg en anelse om din usikkerhet på deg selv som mann og elsker og DET er avtennende.

Gjest BettyBoop
Skrevet

TS

det er jo ikke noe som går utover henne. Hadde vært værre om du bare spruta henne i trynet uten at hun var forberedt på det liksom.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Håper du så det neste inleggt mitt også.

Gjest BettyBoop
Skrevet

verste jeg vet er menn som spør om de får lov til det og det....

Tro meg, du får høre når du gjør noe hun virkelig ikke liker..

spørsmålene dine ville bare gi meg en anelse om din usikkerhet på deg selv som mann og elsker og DET er avtennende.

noen ting er det greit å spørre om da. Man kan ikke automatisk forvente at alle menn skal vite alt man liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...