Gjest lene Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Hemoroider er en grusom plage som kom da jeg var gravid med min første for ett par år siden. Siden har jeg vært plaget til og fra. Nå var jeg så plaget at jeg reiste til legen og fikk skåret de opp og tømt de. Og ubehag ville jeg merke, men jeg har blitt senge liggende og hatt store smerter. Altså ikke slik det fremstod på legekontoret. Finner lite informasjon på nettet om hvordan det skal være etterpå og lurer på om noen har erfaring med dette. Det hele var svært ukomplisert men vil gjerne opp å stå snart. Og siden ca 50% av befolkningen sliter med dette må det vel også finnes noen som har en erfaring eller to og dele.? Håper noen har hatt positiv erfaring med dette i allefall
Gjest lene Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Ingen som har erfaring med dette? Hadde virkelig trengt noen som hadde god erfaring nå. Ikke godt dette.... :\
Minya Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Jeg har dessverre bare erfaring med å lindre hemorider som ikke har blitt fjernet, og jeg vet ikke om noen av mine kjerringråd vil hjelpe noe særlig. Men du kan prøve å bruke honning som rektalsalve i et par dager. De gangene det har stått på som verst hos meg, har det hjulpet litt i det minste. Honning er også til en viss grad legende for sår, så om det er operasjonssårene som plager deg, kan det ihvertfall ikke skade å prøve. Utenom det, gjelder det å la røven få slappe av, sitt på badering eller en rund pute når du sitter oppreist. Men som sagt, jeg har ingen erfaring med fjerning av hemorider.
Gjest lene Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Er vel hevelse etter snittene og sårene som er vonde nå. Snart leggetid så kan jo se om rådene dine kan være til hjelp i morgen om det ikke har roet seg ned til da. Er verdt ett førsøk. Så takk for det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå