Gå til innhold

Buffy


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Janna

Noen flere enn meg som fryder meg over at Buffy har begynt på igjen på TvNorge??

Heia Buffy!!!

Jeg har sett ALLE episodene... Og da mener jeg ALLE icon_biggrin.gif

Har savnet den serien noe innmari, trodde ikke man kunne få et sånt personlig forhold til en Tv-serie. Hmmm icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så på det i går. Vel, mitt inntrykk er at det er skikkelig fjortis. Jeg tror målgruppen er folk i 18-20 årene. M.a.o. er jeg ikke i målgruppen. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tv norge er kjempetreig, de har nettopp begynt å sende seson 4, i USA er de nettopp ferdig med sesong 6. Jeg har sett alt på pc'en jeg så jeg er helt oppdatert, det er bare finalen på sesong 6 jeg ikke har sett ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digger buffy. he he jeg er vel ti år for gammel i forhold til målgruppa, men så går forholdet mitt til buffy ti år tilbake i tid. har til og med sett filmen, den er for øvrig ikke å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg holder meg på fjortisstadiet da!! icon_lol.gif Jeg synes Buffy er morsom underholdning jeg da! og kommer til å se det så sant jeg er hjemme og ikke har noe bedre å finne på.

jeg synes igrunnen sånne "barnslige" highschool-filmer også er artig jeg da, så Buffy sklir litt inn, med litt vold selvsagt!! og kvinnevold trengs!! icon_razz.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janna

Hei du anonyme som har sett alle sesongene på PC`n!!! Vil du være kjempesnill og gi meg en link eller noe til der du finner alle episodene?? Jeg vil også se icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det stemmer at Angel er forsvunnet fra Buffy sesong 4, David Boreanaz har fått sin egen spinnoff serie, hvor han har tatt med seg Cordelia og Wesley. Endel av de andre er innom avogtil som Faith, Harmony, Darla, Drucilla. Denne serien startet like etter Buffy sesong 4 startet og er nå nesten ferdig med sesong 3. Alle Buffy + Angel fans MÅ se Angel sesong 1 episode 8 "I will remember you". Buffy og Angel får her et døgn sammen som kjærester... Det er et must -Angel kan gå i solen, enn så lenge.

Ellers så er Spike fast inventar fra Buffy sesong 4, han blir mer sympatisk og mot slutten av sesong 5 og i sesong 6 er han egentlig litt sexy og han James Masters. Spike blir forelsket i Buffy.

De som har Kazaa, Grogster, Morpheus o.l. kan bare søke på Buffy og på Angel, så kommer det opp den ene episoden etter den andre.

Jeg er også egentlig litt for "gammel" til å se Buffy, men det er utrolig hva man engasjerer seg i, nå i disse eksamenstider, for det meste er jo bedre enn å lese:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kazaa og Morpheus og andre programmer som "linker" til dem bør man holde unna for en stund. Det er et virus som herjer der. Kanskje det er over nå...men jeg bare sier ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

til mornigstar. Dette er det største tøyset jeg har hørt. Det følger riktignok med noe spyware med kazaa, men det går ann å unngå det, ved å si nei til enkelte ting i installasjonsfasen og å senere slette spesielt navngitte filer (får oppgitt disse hos norton, norman etc). Morpheus er for tiden dårlig siden det ikke lenger er knyttet til kazaa's nettverk. Grogster er bra, bare sørg for å si nei til all reklamen i installeringsprosessen.

Det forbindes en fare med alle filer man laster ned fra internett, men det er svært begrenset hva slags virus og bugs man kan legge ved mp3- og avifiler. Laster man ned andre filer fra Grogster etc. bør man ALLTID kjøre virusprogram på filen før man åpner den, for å være på den sikre siden. Det er ingen grunn til å skape hysteri her. For min del oppdaterer jeg virussjekkeren jevnlig og passer på hva jeg laster ned. HAR ALDRI hatt virus - så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Buffy ruler!!! Har fulgt med siden første episode. Er enig med Ivanka om at selve filmen ikke akkurat er så veldig bra.

Alle fans; både Buffy- og Angelseriene selges på Video Nova på Majorstuen. Men tror kun de har VHS, og ikke DVD. (Synd, for jeg har ikke videospiller...)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Buffy er kjempekult da.. missa forrige episode nå da.. *snufs*

jeg var den eneste som så på det i min vennekrets før de slutta og sende det..

tjihi..

bare glad det er tilbake nå hoppe.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffy er en bra serie, ja. Men ikke den beste.. er enig i at den vil ikke være så bra uten Angel, men det er nå for sent å gjøre noe med det da! Skal se alle episodene icon_smile.gif (oG.. iik, jeg er ikke i målgruppa)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Før likte jeg buffy. nå synes jeg det suger. Alle replikkene, særlig buffy er for mye -prøve-å-være-morsom-med-bare-vimsete-setninger-hver-gang-jeg-skal-si-noe-replikker... kjedelig. det er for mye når alle i serien er sånn! storyene er alle "like" så dauer hun aldri, eller mister det minste blod.. forutsigbart - tørt. Min mening.... - now shoot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Hun dør jo i aller siste episode har jeg hørt. Og hun har dødd før; du kan ikke ha sett alle episodene siste innskriver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...