Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Jeg satt for ca en uke siden og spilte et spill på pc'n i 6 timer uten stans. Det er ikke uvanlig for meg, jeg kan sitte mye lenger noenganger. Da jeg sluttet og gikk til sengs så fikk jeg ekstremt vonde stikkende smerter i venstre rompedel. Det gikk over, men etter noen dager kjente jeg at rett over halebeinet og littegranne til venstre er det ganske numment. I tillegg så prikker det (slik som når lemmene holder på å sovne) og stikker, både under og over og på innsiden av lårene, og på armene og litt på oversiden av hendene. Sitter jeg mye så får jeg en varmefølelse i korsryggen. Stryker jeg meg litt over lårene og armene så kjennes det litt ubehagelig (akkurat som når man er solbrent (uten varmefølelsen)). Og nå når jeg sitter og skriver dette så stikker det litt under lårene. Jeg har ikke for vane å bli hysterisk, men jeg synes at dette er usedvanlig ubehagelig. Jeg gikk til legen, og hun mente at det kanskje kunne være en nerve i klem. Ikke noen prolaps eller noe sånt ettersom det ikke gjør vondt. Og at jeg skulle se det an og komme tilbake etter noen uker hvis det fortsatt var sånn, for å få en MR undersøkelse med mer . Nytter jo ikke å lese på nett, der står det at det kan være både det ene og det andre, og jeg blir litt skremt! Hjelp! :,( Jeg lurte på om noen HER INNE visste noe om hva dette kanskje kunne være og hva jeg kanskje kan gjøre?
Hirondelle Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Anbefaler deg å skru av dataen og røre mer på deg.... Faktisk. Det er MYE rart det kan være, og en nerve i klem høres ikke ulogisk ut. Hvis du ikke vil slutte å spille er det viktig å a pauser. Spill 3 kvarter, og gå en tur på 15 min. Og gjenta Bevegelse er så viktig!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå