Portvinpiken Skrevet 13. juni 2012 #1 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg må være dum. Jeg har bestandig irritert meg over, og slitt med å få disse toastjernene ordentlig rene. Ost som smelter utover i alle kanter, kriker og kroker. Dette er et populært kjøkkenapparat som brukes av mange og ofte her i huset. Hvordan rengjøres det best? Noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 13. juni 2012 #2 Del Skrevet 13. juni 2012 Du finner noen idèer i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portvinpiken Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juni 2012 Takk :-). Så intet revolusjonerende nytt der de siste 8 årene altså...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 13. juni 2012 #4 Del Skrevet 13. juni 2012 Det er nok en liten utfordring når jernet er kaldt, men jeg pleier å varme det opp igjen og bare bruke en våt klut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 13. juni 2012 #5 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg er heldig nok til å ha et toastjern hvor jeg kan dytte på en knapp og så løsner varmeflatene så jeg kan vaske de i såpevann med en myk svamp. Resten av jernet går jeg over med en fuktig klut. Elsker toasjernet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portvinpiken Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg er heldig nok til å ha et toastjern hvor jeg kan dytte på en knapp og så løsner varmeflatene så jeg kan vaske de i såpevann med en myk svamp. Resten av jernet går jeg over med en fuktig klut. Elsker toasjernet mitt. Og vil du være så snill å dele med meg hvilken type dette er? Det høres jo fantastisk praktisk ut :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 15. juni 2012 #7 Del Skrevet 15. juni 2012 Og vil du være så snill å dele med meg hvilken type dette er? Det høres jo fantastisk praktisk ut :-) Det er en Princess sandwich-grill, modell 2309 produsert i 2003. Gatekjøkken-toaster med plass til to blingser. http://www.eniva4u.com.my/images/sandwich%20grill.jpg Fant dessverre ikke noe bedre bilde på nettet. Tror jeg kjøpte det på Expert eller Elkjøp i sin tid, men jeg husker ærlig talt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå