Gå til innhold

Rengjøring av toastjern

Portvinpiken

Anbefalte innlegg

Jeg må være dum. Jeg har bestandig irritert meg over, og slitt med å få disse toastjernene ordentlig rene. Ost som smelter utover i alle kanter, kriker og kroker. Dette er et populært kjøkkenapparat som brukes av mange og ofte her i huset. Hvordan rengjøres det best? Noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :-). Så intet revolusjonerende nytt der de siste 8 årene altså...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en liten utfordring når jernet er kaldt, men jeg pleier å varme det opp igjen og bare bruke en våt klut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldig nok til å ha et toastjern hvor jeg kan dytte på en knapp og så løsner varmeflatene så jeg kan vaske de i såpevann med en myk svamp. Resten av jernet går jeg over med en fuktig klut.

Elsker toasjernet mitt. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldig nok til å ha et toastjern hvor jeg kan dytte på en knapp og så løsner varmeflatene så jeg kan vaske de i såpevann med en myk svamp. Resten av jernet går jeg over med en fuktig klut.

Elsker toasjernet mitt. :rodmer:

Og vil du være så snill å dele med meg hvilken type dette er? Det høres jo fantastisk praktisk ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og vil du være så snill å dele med meg hvilken type dette er? Det høres jo fantastisk praktisk ut :-)

Det er en Princess sandwich-grill, modell 2309 produsert i 2003. Gatekjøkken-toaster med plass til to blingser.

http://www.eniva4u.com.my/images/sandwich%20grill.jpg

Fant dessverre ikke noe bedre bilde på nettet. Tror jeg kjøpte det på Expert eller Elkjøp i sin tid, men jeg husker ærlig talt ikke. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...