Fiona Skrevet 1. november 2004 #1 Del Skrevet 1. november 2004 Hvordan & med hva rengjør dere toastjernet ? Kan en kjøkkenspray brukes eller vil dette ødelegge ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #2 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg pirker vekk brente osterester og tørker over med en klut. Bruker du kjøkkenspray bør du tørke godt over etterpå slik at det ikke blir smak på toasten.... Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. november 2004 #3 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg bruker tørkepapir og vann - ikke noe såpe! Tørker du mens det fremdeles er varmt får du med ost og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Skrevet 1. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 1. november 2004 Dette er et toastjern som trenger en skikkelig rens, og jeg hadde tenkt å bruke en kjøkkenspray, men så var det en fugl som kvitrer meg i øret at det kanskje ikke var så lurt m.t.p at det kanskje kunne ødelegge toastjernet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2004 #5 Del Skrevet 1. november 2004 Ville ikke brukt såpe på noe som ikke kan skylles. Varm opp jernet, gnukk (hehe) skikkelig. Gjerne med litt olje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #6 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg tar det under varmt, rennende vann i vasken jeg og bruker oppvaskkosten UTEN såpe til å fjerne osterester og så får det stå og tørke på kjøkkenbenken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå