CherryBerry Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Lurer rett og slett på om dere liker best Jodie Marsh på bilde til venstre eller høyre ? Og hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 bilde til venstre er finest. Rett og slett fordi jeg ikke syns overmuskulerte jenter er fine (men uansett så kan du sette en papppose på hue hennes for min del, dama er ikke pen) også har hun for store pupper.. Anonym poster: 98645fa6674b3ccb598ed93de5fd798d 4
Gjest juppsi Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Venstre. Hun hadde finere former der Endret 13. juni 2012 av juppsi
Gjest Vampen Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Jeg synes ikke hun var ekstremt sexy på noen av dem, men må jeg velge, så foretrekker jeg bildet til venstre. Det til høyre blir for mye for min smak. Når hun har så lite kroppsfett ble også puppene to digre silikonballer. 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Til venstre. Er ikke så veldig glad i for mye muskler ut, det ser så hardt ut, ikke noe deilig å kose med. Og silikonpuppene så jo helt fryktelige ut til høyre. Hun har dem jo på bildet til venstre og, men der så de ikke like "limt-på-noen-ballonger"-latterlige ut. Men akkurat det har jo også litt med BH-en å gjøre. Men ja, mye mer naturlig til venstre, mykere og mer tiltalende. Anonym poster: d5d1b369297e8b071d85efc5b86cec66
Papirbit Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 WOW! Bad silikon -jobb! Ser bokstavelig talt ut som om legen limte på to baller der! Syns ingen som er så overtrent er noe spesielt tiltrekkende, verken jenter eller gutter,så må nok veie til venstre!
^me^ Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 (endret) WOW! Bad silikon -jobb! Ser bokstavelig talt ut som om legen limte på to baller der! Syns ingen som er så overtrent er noe spesielt tiltrekkende, verken jenter eller gutter,så må nok veie til venstre! nå tror jeg ikke det er kirurgen sin skyld. det jeg tror har skjedd er at hun tok silikonen når hun hadde mer fett på kroppen slik at de faktisk passet litt til kroppsformen hun hadde da. så har hun begynt å pumpe jern slik at all fettet hun hadde på kroppen forsvant slik at silikonimplantatene hun hadde fra før i brystene ble mye mer "exposed" og ikke passet til kroppen hennes lenger. jeg synes at hun var MYE penere på det venstre bildet. MEN i følge henne selv var bodybuilding noe som fikk henne på rett bane igjen etter seriøse planer om å ta livet av seg. hun gjorde det ikke for publikum, men for seg selv.. http://www.seher.no/897226/jodie-mars-ble-reddet-fra-selvmord-av-bodybuilding som dere ser så flexer hun musklene på bildet over her, som skrevet på se og hør så ser hun ikke så muskelbunt ut når hun ikke flexer og ikke er full i selvbruningskrem og olje. se her: Endret 13. juni 2012 av ^me^
Envy Skrevet 13. juni 2012 #9 Skrevet 13. juni 2012 Venstre. Men de puppene var grusomme på begge bildene..
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #10 Skrevet 13. juni 2012 http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2090749/Jodie-Marsh-reveals-horror-breast-enlargement.html Hun har slitt mye med de puppene der. Syns forsten hun er finest til venstre, til høyre ble puppene hennes skremmende SVÆRE og stygge. Jeg hadde vært redd for at skinnet skulle revne. Anonym poster: b3df6dccc5771766c7263d878745415a
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2012 #11 Skrevet 13. juni 2012 Oj, er det to edameroster hun har fått operert inn på brystkassa? I den grad jeg kan si jeg synes hun er sexy, liker jeg best kroppen hennes på bildet til venstre. Jeg liker ikke sterkt muskelspill verken på damer eller menn. Nå synes jeg i tillegg at store tatoveringer er urharry, så både sleeven og den vingeskallen på magen/underlivet er turnoff av dimensjoner.
Gjest juppsi Skrevet 13. juni 2012 #13 Skrevet 13. juni 2012 WOW! Bad silikon -jobb! Ser bokstavelig talt ut som om legen limte på to baller der! Syns ingen som er så overtrent er noe spesielt tiltrekkende, verken jenter eller gutter,så må nok veie til venstre! Jeg tror det har mer med å gjøre hvor tynn og trent hun er.
inlovewith Skrevet 13. juni 2012 #14 Skrevet 13. juni 2012 Venstre er helt klart finest. Det til høyre hadde også vært fint dersom silikonen ikke hadde vært så tydelig.
Gjest Swipper Skrevet 13. juni 2012 #15 Skrevet 13. juni 2012 Venstre helt klart! Ble litt for mye på det andre rett og slett.
Djungelvrål Skrevet 13. juni 2012 #16 Skrevet 13. juni 2012 Ingen av de. Når puppen er større enn hodet ser det bare latterlig ut Kroppen er selvfølgelig finest på venstre bilde, på det høyre er det jo en mannekropp med pålimte meloner. Tatoveringene er utrolig harry. Tatoveringer er stort sett harry på kvinner uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå