AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Vi er to jenter som skal reise på en ukes ferie nå i slutten av juni. En blanding av sol, strand og avslapping, og party. Har sett mange turer som går til Rhodos. Hvordan er det der med tanke på party? Og hvordan er det å reise til Hellas nå som det er krise der nede? Har selv vært i Alanya og Ayia Napa, og synes det var bra partyfaktor der. Men Alanya blir det nok ikke i år, pga litt forskjellige ting jeg ikke likte så godt med Alanya.. (Varmen, avstanden fra flyplassen, meget innpåslitne tyrkere) og Ayia Napa synes jeg er vanskelig å finne et hotell som ligger med gåavstand fra både strand og sentrum. (Pluss at det er litt dyrt) Noen som har noen tips? Vi skal bruke maks 3700 på for selve reisen! Anonym poster: fe8f5e17a8d39dc89fe3babb7f8f1787
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Har ikke sett noen turer dit når jeg har søkt på restplass.no eller billig på finn.no. Hvordan er Puerto Rico med tanke på strand og party? :-) TS (Skriver som AB, pga jeg vil ikke bli kjent igjen) Anonym poster: fe8f5e17a8d39dc89fe3babb7f8f1787
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå