AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Hva er den rareste drømmen du har hatt? I natt hadde jeg en sykt rar drøm. Jeg drømte at Vibeke Skofterud var blitt drept av et dyr (uvisst hvilket dyr), og at hun var blitt delt i to. De fant bare overkroppen hennes. Dette skjedde visstnok i USA. Våknet midt på natten av dette, og lurte et sekund og to på om det var sant. Har sikkert drømt det der fordi jeg så Skofterud på rulleski i går, og jeg så også en dokumentar om haiangrep på mennesker. Anonym poster: 63564b39d067e0ced3c9b6b9c71dbd5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå