Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den rareste drømmen du har hatt?

I natt hadde jeg en sykt rar drøm. Jeg drømte at Vibeke Skofterud var blitt drept av et dyr (uvisst hvilket dyr), og at hun var blitt delt i to. De fant bare overkroppen hennes. Dette skjedde visstnok i USA. Våknet midt på natten av dette, og lurte et sekund og to på om det var sant.

Har sikkert drømt det der fordi jeg så Skofterud på rulleski i går, og jeg så også en dokumentar om haiangrep på mennesker.

Anonym poster: 63564b39d067e0ced3c9b6b9c71dbd5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...