Masi81 Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har fått uvi og har derfor fått en kur med selexid. Det passet egentlig ganske dårlig for jeg gifter meg i neste uke. Nå på lørdag skal jeg drikkes ut, og jeg er ferdig meg kuren den dagen. Det vil si at jeg skal ta 3 tabletter i løpet av lørdagen og da er kuren ferdig. Har da gått på den i 10 dager. Hva tror dere? Er det dumt å kombinere alkohol og antibiotika? Vil ikke risikere noe, men samtidig er det kjedelig å være edru på mitt eget utdrikningslag, og ettersom det er helt på slutten av kuren så håper jeg jo at det ikke skal ha noen betydning sånn sett.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 det eneste som skjer er at kroppen prioriter å ta opp alkoholen først slik at antibiotikaen står på "vent", derfor kan den svekke virkningen noe om du drakk alkohol gjennom hele kuren, men for en kveld er det helt irrelevant.
-Turtle Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Ingen fare Kuren kan virke litt dårligere, evt. stå på vent som ab nevnte Og siden det er siste dagen, så bør det vertfall gå bra:) Jeg begynte på antibiotika pga uvi dagen før russedåp. Jeg drakk svææært lite bare pga det da (bare fordi jeg ville forsikre meg om at kuren faktisk fungerte), men jeg spurte legen, og han sa at det var ikke farlig å drikke alkohol. Men, man kan jo begrense seg...
Masi81 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2012 Takk for svar! Da skal jeg kose meg på lørdag, men kanskje ta det litt med ro
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Ville absolutt ikke bekymret meg. Drikk og kos deg Anonym poster: eb8677338a2fd17cb7d04894d018f788
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå