AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Jeg er rimelig betatt av en fyr, og historien er lang, så jeg holder meg til kortversjonen via punkter - møtte en fyr - holdt på en mnds tid, og møttes/ringtes/sendte sms hele tiden - tok praten, han er ikke klar for forhold, men liker meg - han ble stille - jeg tok kontakt, tok noen dager før han igjen tok kontakt - kompisen kontakter meg jevnlig og lurer på hvordan det går mellom meg og -navn- - han svarer alltid når jeg tar kontakt, og tar han ikke tlf når jeg ringer, ringer han opp igjen eller svarer raskt med sms om han er opptatt - jeg spør om vi skal finne på noe, han sier ja, men så blir det liksom ikke planlagt noe - han tar sporadisk, kort kontakt selv Hva skal jeg tro? Jeg føler at det fremdeles er noe der, men mulig det bare er noe jeg innbiller meg? Vi er begge i sene 20-årene.
Gjest Anna.S Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Han liker deg, men du er ikke hans første valg når det kommer til kjæreste. Hvis han ikke finner noen bedre før han er klar for å slå seg til ro og du fortsatt er intressert kan det blir dere da.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Høres nok ut som du er Plan B ja! Jeg ville kuttet ham helt ut. Er han interessert, kommer han nok krypende etter hvert Er en fyr ordentlig interessert, vil han sørge for at han er mye rundt deg, med mindre han er sjenert. Ser du ham mye? Er han til stede der du er, treffer du på ham? Pass på å ha det gøy og møt andre gutter! Er han ikke interessert nok til å ta ORDENTLIG kontakt, er han en dust. Og du vil vel ikke være sammen med en dust uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Han har sagt at han ikke ser bort ifra at det kan bli noe mer i fremtiden, når han er klar Men jeg lurer på om jeg burde fortsette å forsøke å opprettholde kontakt, eller om jeg bare skal la han være? Virker jo ikke som han har noe imot å snakke litt sammen fra tid til annen, men samtidig er det slitsomt når jeg føler det for det meste er enveiskommunikasjon.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Høres nok ut som du er Plan B ja! Jeg ville kuttet ham helt ut. Er han interessert, kommer han nok krypende etter hvert Er en fyr ordentlig interessert, vil han sørge for at han er mye rundt deg, med mindre han er sjenert. Ser du ham mye? Er han til stede der du er, treffer du på ham? Pass på å ha det gøy og møt andre gutter! Er han ikke interessert nok til å ta ORDENTLIG kontakt, er han en dust. Og du vil vel ikke være sammen med en dust uansett. Det som er så kjipt er at det virket jo ikke som jeg var plan b før vi tok praten, men han ble vel kanskje litt skremt. Ja, tenker at det kanskje er lurest å bare kutte ut. Har truffet en annen også, er vel derfor jeg er rimelig forvirret. Har ikke så lyst på forhold selv akkurat nå, så sånn sett passer det meg utmerket å bare drive å drømme om han som skal vente. Han er nok ingen dust, er en del ting jeg har utelatt i HI, fordi jeg ikke vil at det skal bli gjenkjennelig. Han er en ærlig og skikkelig fyr
Gjest Anna.S Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Han har sagt at han ikke ser bort ifra at det kan bli noe mer i fremtiden, når han er klar Det han egentlig sier er hvis han ikke har funnt seg noen bedre innen den tid. Jeg ville ikke kontaktet han noe mer, men vært høflig når han kontaktet meg. Så hadde jeg begynnt å date en annen for å se om det fikk fart i han. Hvis ikke så kan det jo hende at du treffer en som er verdt deg 1
Gjest Anna.S Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Ja, tenker at det kanskje er lurest å bare kutte ut. Har truffet en annen også, er vel derfor jeg er rimelig forvirret. Har ikke så lyst på forhold selv akkurat nå, så sånn sett passer det meg utmerket å bare drive å drømme om han som skal vente. Han er nok ingen dust, er en del ting jeg har utelatt i HI, fordi jeg ikke vil at det skal bli gjenkjennelig. Han er en ærlig og skikkelig fyr Hvorfor skal han være dust bare fordi han ikke er klar for noe forhold med deg? Selvfølgelig er han ikke det. Nei kos deg med han du dater du og plutselig dukker den rette opp.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Hvorfor skal han være dust bare fordi han ikke er klar for noe forhold med deg? Selvfølgelig er han ikke det. Nei kos deg med han du dater du og plutselig dukker den rette opp. Jeg skrev jo nettopp det, at han ikke er en dust, men en ærlig og skikkelig kar Ble sikkert litt rot siden vi er fler AB. Ja, jeg gjør jo det da.. men er vel nettopp det som er problemet, jeg er ikke klar for den rette, så går etter han som er "uoppnåelig" -TS
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 Haha! Det var jo ikke alvorlig ment når jeg sa han var en dust, for dere som faktisk presterte å ta det seriøst. Det jeg prøvde å si, var at om ikke DU er riktig for HAN, så er dere ikke riktige for hverandre. Man ønsker jo å være sammen med noen som ønsker det tilbake. Jeg prøver å uttrykke at du ikke må dvele for lenge ved en mann som det KAN HENDE ikke er så interessert
Gjest Anna.S Skrevet 12. juni 2012 #10 Skrevet 12. juni 2012 Du velger selv. Jeg hadde i allefall ikke giddet å kastet bort et minutt på en mann som jeg er plan B for, bare fordi jeg ikke er intressert i noe forhold. Forøvrig en dårlig unnskyldning, for hadde han vært intressert så hadde du ville vært i ett forhold med han. 1
Sophie-Ann Skrevet 13. juni 2012 #11 Skrevet 13. juni 2012 Hvis en mann er interessert, merker du det. Da kan ingenting stå i veien for å ta kontakt. Sånn er det bare. Han er ikke interessert, så drit i hele fyren og legg han bak deg. Du treffer drømmemannen når du minst ønsker det og er opptatt med helt andre ting 1
Gjest "gjest" Skrevet 13. juni 2012 #12 Skrevet 13. juni 2012 Forkast den der fyren og gå på utkikk etter en ny. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå