AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Dama har hintet frampå at hun kan tenke seg å bli rimmet og jeg er litt skeptisk men villig til å prøve det. Men hva smaker det egentlig. Når den en ren selvfølgelig. Salt, svette, beskt, muggent? Vil ikke få helt sjokk heller så vil vite hva dette går til.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Nå har jeg bare rimmet en hårete mannerumpe men jeg syns i grunn ikke det smaker noe som helst, så lenge man er ren så klart, ellers vet jeg ikke! Men slikk deg selv på armen og se hva du smaker da Så lenge dama har en viss renslighet så er det jo bare hud du slikker på.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Nå har jeg bare rimmet en hårete mannerumpe men jeg syns i grunn ikke det smaker noe som helst, så lenge man er ren så klart, ellers vet jeg ikke! Men slikk deg selv på armen og se hva du smaker da Så lenge dama har en viss renslighet så er det jo bare hud du slikker på. Hørtes egentlig kjedelig ut, men hvertfall ikek avskrekkende. får vel prøve da
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Første bud er at hun vasker seg veldig godt rett før - gjerne med vanlig såpe istedetfor intimsåpe(den bruker hun selvsagt foran pga bakterieflora). Jeg ville også vært barbert, for økt følsomhet. Den beste måten å gjøre dette på første gang kan jo være nettopp i dusjen, eller rett etter dere har dusjet sammen som forspill. Det aller beste for mitt vedkommende er å bli slikket først vanlig, så lekende slikking mellom - og så bak. Jeg personlig foretrekker lett slikking, og får heller ikke særlig ut av å få tungen innenfor(det er jo utenpå nervene er). Jeg har gjort det samme på kjæresten(og han på meg), og vi tenner begge voldsomt på det. Men, jeg merker forskjell i lukt fra foran(ingenting) og bak(noe syrlig, selv om det er helt rent). Du bør jo rett og slett bare si på forhånd at du gjerne forsøker det, for å se om du også liker det - men ikke vet om det gjentas. Du merker fort om du tenner litt på det eller ikke, for å si det slik - og dere bør begge være ganske opphisset på forhånd for å få maksimalt ut av det. Ellers er en stor favoritt når jeg lener meg mot sengen stående/på alle fire på sengekanten og blir slikket vanlig mens han er på huk, og han beveger seg lekent og pirrende bak. Dette er jo bare en av mange ting man gjør, følsomheten avtar jo noe etterhvert - så det er ikke nødvendig å holde på i evige tider Jeg visste ikke jeg tente på det før jeg faktisk forsøkte, og jeg fikk en intens orgasme kun fra den mentale opphisselsen av det.
Shades Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Med en såpevask først (anbefales), så smaker det ingenting. Har rimmet mye, og aldri rimmet om det lukter der, da gjør man heller noe annet :-p
BusteMartePinn Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Jeg har bare gjort det på rimelig nyvaskede rumper, men jeg har aldri opplevd at det har smakt noe i det hele tatt jeg, annet enn om det har rent fittesaft dit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå