AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Typen fyller snart år og har ikke peiling på hva han ønsker seg. Tidligere har han fått klokke, smykker og div. dill dall. som bare går rett i skuffen etter noen måneder.. Så denne gangen tenkte jeg å gi en bok som jeg binder selv med erotiske selvportretter..ca.30-40 bilder. Hva hadde dere gutter tenkt om det om dere fikk en slik presang?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Perfekt til den dagen dere slår opp og du ikke lenger har kontroll på disse bildene. Når jeg flyttet sammen med min samboer, fant jeg noen slike bilder av eksen hans i en av eskene han plasserte på loftet. Det var bilder han hadde glemt at han hadde, men som jeg fant. Om jeg hadde vært en sjalu og ekkel person, kunne jeg vel vært dum nok til å spre de videre. Selvsagt gjorde ikke jeg det, og samboeren brente dem selv for å fjerne de fra verden.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Om man ikke stoler på personen man er ilag med så nei, men når man er i lag med noen så kjenner man de vel så pass godt at man enten stoler på at slike ting forblir mellom 2 mennesker, slik man og velger å stole på kjæresten med andre ting. Ikke alle er like kyniske som værstingene som man hører om. jeg har selv gitt nakenbilder til typen, stoler på han nok til det. Han hadde og bilder av x en, disse ble brent og selv ikke jeg fikk se de (ikke at jeg hadde noe ønske om det). Han ble forresten kjempe glad 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Perfekt til den dagen dere slår opp og du ikke lenger har kontroll på disse bildene. Når jeg flyttet sammen med min samboer, fant jeg noen slike bilder av eksen hans i en av eskene han plasserte på loftet. Det var bilder han hadde glemt at han hadde, men som jeg fant. Om jeg hadde vært en sjalu og ekkel person, kunne jeg vel vært dum nok til å spre de videre. Selvsagt gjorde ikke jeg det, og samboeren brente dem selv for å fjerne de fra verden. Om den dagen kommer kan det godt hende at han har glemt de, men ikke jeg. Og jeg er overlegen når det kommer til å lete etter ting han mener han ikke finner/vet hvor er/eller har glemt hvor han la sist
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Jeg synes du skal gjøre det. Nakenbilder er jo den PERFEKTE gave! Mye bedre enn vanlige, kjedelige gaver som de fleste andre gir. Tro meg, vi setter mer pris på nakenbilder av kjæresten enn for eksempel en klokke, parfyme, klær osv. 3
fruBeist Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Det kan bli en bra bursdaggave om bildene er pene. Da snakker jeg om skikkelig bakgrunn (det vil si ikke bilder tatt f.eks inne på et rotete bad eller foran en seng full av krøllete klær) At bildene er sensuelle og ikke vulgære. Altså, ikke ta bilder rett inn i underlivet mens du bretter ut. Det er en viss forskjell på dette og dette bildet for å si det sånn. (ikke åpne om ikke omgivelsene tåler nakenhet!) De færreste har tilgang på et fotostudio uten å betale en proff for jobben, men mye kan gjøres med en vegg uten forstyrrende elementer, samt en liten tanke bak bildene som skal tas. Lykke til 2
Gjest Spils Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Nakenbilder er alltids en slager. Tipper typen din ville likt det godt! 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 Det kan bli en bra bursdaggave om bildene er pene. Da snakker jeg om skikkelig bakgrunn (det vil si ikke bilder tatt f.eks inne på et rotete bad eller foran en seng full av krøllete klær) At bildene er sensuelle og ikke vulgære. Altså, ikke ta bilder rett inn i underlivet mens du bretter ut. Det er en viss forskjell på dette og dette bildet for å si det sånn. (ikke åpne om ikke omgivelsene tåler nakenhet!) De færreste har tilgang på et fotostudio uten å betale en proff for jobben, men mye kan gjøres med en vegg uten forstyrrende elementer, samt en liten tanke bak bildene som skal tas. Lykke til Takk for råd og tips! Bildene blir tatt i all hemmelighet hjemme i vårt eget hjem. Veldig spennende faktisk, blir på en måte dagens høydepunkt når man tar et par tre bilder frem til selve dagen! Kjører forresten bildene i noe av den samme stilen som her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå