Gå til innhold

Far og datter(13) på storbyferie?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om det er noen som har nyttige erfaringer og gode opplevelser fra Storbyferie så tar jeg i mot alle forslag med takk.

Nå som datteren min er tenåring så kan det være litt mere krevende å finne på ting sammen. Derfor tenkte jeg kanskje at en 4 dagers tur til Barcelona kunne være et alternativ der vi har tillgang gode shopping-muligheter og badestrand?

Jeg har lite kjennskap til Storbyferie og blir glad for alle innspill fra dere som har besøkt flotte steder og som har vært på reise med tenåringer som ikke alltid er like lett å foreslå ting for.

Videoannonse
Annonse
Gjest Peaches
Skrevet

bare en vill tanke. men hva med å spørre datteren din hva hun kunne tenke seg å gjøre? hva hun liker?

• Liker 4
Skrevet

Jeg er kjempeglad i London, men det er mest pga. West End. Men hvis hun liker teater og/eller musikaler så er jo det et kjempeforslag.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært greit å vite litt mer om jenta for å kunne foreslå noe. Hva liker hun å gjøre på fritiden? :)

Gjest Peaches
Skrevet

Jeg er kjempeglad i London, men det er mest pga. West End. Men hvis hun liker teater og/eller musikaler så er jo det et kjempeforslag.

london er veldig fint mye å gjøre! shopping,museum,skrekkhus, zoo. alt mulig. ikke er London spesielt dyrt heller med tanke på flyreise og hotell.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

bare en vill tanke. men hva med å spørre datteren din hva hun kunne tenke seg å gjøre? hva hun liker?

Som jeg skriver i første posten så er det snakk om ei jente det ikke alltid er like lett å foreslå ting for, med andre ord, jeg har spurt henne.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært greit å vite litt mer om jenta for å kunne foreslå noe. Hva liker hun å gjøre på fritiden? :)

Er ei jente som ikke helt vet hva hun vil, derfor tenkte jeg først å høre om det var noen her inne som har hatt fine opplevelser fra storbyferie, på denn måten er det lettere for meg å komme med gode forslag for henne.

Skrevet

Jeg var selv i London med pappa da jeg var 13 år og det var en kjempebra tur :) Vi gjorde alle de typiske turistgreiene; Madame Tussaud, Big Ben, Tower of London, London Dungeon osv. Musikal var også en sukess!

Skrevet

Som mange andre foreslår her, er vel London en hit. Men Barcelona som du har tenkt på selv er også en fin storby med shopping, strand og severdigheter. Så har du Paris med Eurodisney, da, hvis det kunne være noe for henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...