AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Hei. Jeg er en jente på 25 år som i januar i fjor begynte å få kviser, noe jeg aldri har slitt nevneverdig med. De dukket opp på haken for det meste, og var vonde og store. Noen av dem etterlot arr, noe jeg ikke er spesielt glad for! Jeg begynte på Tetracykliner tidlig i januar i år, og gikk på det i fire mnd. Jeg ble helt kvitt kvisene, men en liten stund etter jeg sluttet på antibiotika, dukket kvisene opp igjen. Legen min sa at jeg kunne få starte på Roaccutan, noe jeg tenker at jeg vil gjøre. MEN, er det noen her inne som har erfaringer med det, dukker kvisene opp igjen etter endt behandling? Jeg hadde helst sett at de kunne finne ut ÅRSAKEN til at jeg plutselig har begynt å få kviser. Jeg har også den siste tiden slitt litt med at jeg blir fort svett, og at det kan lukte litt sur svette. Er veldig kjapp med å vaske meg under armene for å unngå dette, men uansett er heller dette ikke noe jeg har slitt med før. Noen ideer til hvorfor kroppen min nå, i en alder av 25 plutselig skal begynne å oppføre seg som en tenårings? Setter pris på alle svar..
Gjest ada Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Du bør få sjekket hormonene dine...jeg sliter også med acne,er 24,men i tillegg er jeg så uheldig å slite med "skjegg" etter jeg sluttet på ppillene....tenker at både du og jeg antagelig har for høye testosteron verdier =/
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Du bør få sjekket hormonene dine...jeg sliter også med acne,er 24,men i tillegg er jeg så uheldig å slite med "skjegg" etter jeg sluttet på ppillene....tenker at både du og jeg antagelig har for høye testosteron verdier =/ Ja, jeg har også tenkt i de baner. Jeg har nevnt det til legen min, men må vel legge mer press på for å få en undersøkelse. Lykke til til deg ihvertfall, håper du får hjelp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå