Gå til innhold

å heregud er folk så dumme :O


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det står jo at den selges grunnet plassmangel? :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo at den selges grunnet plassmangel? :fnise:

akvariet selges grunnet plass mangel, så ikke bare fisken..

et akvarie på 22 liter er for lite for alle fisk!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, stakkars altå, klarer jo knapt å flytte på seg. :( Joda, akvarium/fisk selges pga plassmangel, men det skulle jo aldri i utgangspunktet blitt sånn. den fisken var jo ikke liten og søt den ene dagen, og 20 cm den andre. :(

Jeg har ikke så lite kar som 22 liter selv, men jeg har en 45 liter, og det brukes kun ifm sykdom eller yngel. 22 liter er jo såpass lite at det omtrendt bare er plass til noen planter og snegler av noen slag.

Jeg har selv en gibbiceps som er ca 20 cm nå, i et 180-200 liters akvarium, og jeg ser allerede nå at det sikkert skal bli flott for han å flytte til 530 literen min.

Uff. :(

Endret av Namine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars liten.. :( Kanskje noen burde sende dame en e-post om hvor ille dette faktisk er?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars fisk :( Skulle nesten ha kjøpt den for å slippe den fri....

den hadde ikke klart seg i det fri

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Stakkars fisken,det er klart den skulle vært i et kjempestort akvarie.

Du har jo et 530 liters akvarie Namine,kan ikke du redde den :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars fisken,det er klart den skulle vært i et kjempestort akvarie.

Du har jo et 530 liters akvarie Namine,kan ikke du redde den :blomst:

Tro meg, var inne på tanken.

Problemet er at jeg allerede har en sånn en som blir giga (den er 20 cm nå, og fremdeles ikke voksen), så er litt redd for at det kan bli trangt for de med tiden (da er man jo på en måte like langt. :-/ ) Også er oslo et godt stykke for meg. :-/

Men jeg skal se hva jeg finner ut av, kanskje en av de andre jeg kjenner med akvarium kunne tenkt seg en fisk med litt størrelse på. :)

Endret av Namine
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende den trives da.

Kjenner ei som har hatt en slik i mange, mange år nå. Den vokste såpass at hun kjøpte et nytt og mye større akvarie. Uansett hva hun gjorde så trivdes ikke fisken før den kom tilbake til sitt gamle akvarie igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nommen.. Dakar liten =(

Synes de mallene er utrolig sjarmerende. Favorittfisken min! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, var inne på tanken.

Problemet er at jeg allerede har en sånn en som blir giga (den er 20 cm nå, og fremdeles ikke voksen), så er litt redd for at det kan bli trangt for de med tiden (da er man jo på en måte like langt. :-/ ) Også er oslo et godt stykke for meg. :-/

Men jeg skal se hva jeg finner ut av, kanskje en av de andre jeg kjenner med akvarium kunne tenkt seg en fisk med litt størrelse på. :)

nei ikke ha to de kan slosst noe helt for JÆ*** så la noen andre redde den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende den trives da.

Kjenner ei som har hatt en slik i mange, mange år nå. Den vokste såpass at hun kjøpte et nytt og mye større akvarie. Uansett hva hun gjorde så trivdes ikke fisken før den kom tilbake til sitt gamle akvarie igjen.

Tull og tøys. Den fisken blir 30cm og bør ha MINST 250 liter. At de trives i små kar er bare noe folk finner på for å unnskylde seg for å misshandle fisken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, en unnskyldning?

Ja det var sikkert derfor hun kjøpte stort akvarie for flere tusen kroner...bare for å sette den tilbake i det litt mindre for å kunne mishandle den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja ;)

Evt så er venninna di så uvitende at hun ikke klarer å se om fisken trives eller ei. Det skal gjerne litt mer til enn et stort akvarie for at fisken skal ha det bra. men ingen fisk har det bra i et så lite fisk. Og å holde en fisk i et så lite akvarium ER dyremisshandling. Punktum.

Anonym poster: 11b4253aacaff08b64d87ad37f973b11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr kan godt overleve sånne forhold uten å trives eller ha det bra. Det er jo helt klart at den fisk på den størrelsen trenger MYE mer plass enn det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...