AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Jeg og kjæresten tenkte å ta noen dager i Stavanger i juli. Dra en dag på sola Strand, en dag på preikestolen. Ellers spise god mat på restauranter og bli litt kjent med byen og byens uteliv! Vi har aldri vært i Stavanger før. Så til dere som har vært der, kan dette blir bra? Noe spesielt vi bør få med oss når vi er der? Tusen takk for svar!
iselin91 Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Det er jo "De 3 sverd" på Madla, som er sånn historisk. Jeg er ikke noe museum menneske, men om dere liker det, kan dere jo ta en tur. Der er en liten strand, fint til grilling. Utelivet flyter av seg selv, vet ikke alderen din, men Hexacon er en veldig bra nattklubb
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Anbefaler å ta turen å gå opp til Preikestolen, ja, men også å ta Lysefjordcruise, båten går fra Skagenkaiensom er midt i byen. Cruiset går inn Lysefjorden der Preikestolen er. Helt fantastisk tur Har dere tid, ta en båttur til Flo og Fjære, en opplevelse i seg selv med omvisning på blomsterøya, og ikke minst, fantastisk god mat på restauranten der. Båten går fra Skagenkaien. Ellers finner dere informasjon om Stavanger og omegn på Region Stavanger Solastranden er fin den, men skal dere leie bil, så bør dere kjøre til Jærstrendene Solastranden er en del av Jærstrendene, men de blir finere til lenger ut på Jæren en kommer. Denne sommeren tilbys det to nye sightseeingturer i veteranbus og veteranbåt. Ellers "sverd i stein" Og Tungenes Fyr Nydelig å sitte på plenen der med niste en fin sommerdag. 2
gard Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Hei Her er min Stavanger restaurant blog dersom du vil ha noen tips om plasser å spise: http://eatingoutinstavanger.blogspot.no/ :-) Velkommen til Stavanger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå