Gjest Janus Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 (endret) Inspirert av denne gamle tråden og dagens treningsøkt på episke Centrum Athletica ble jeg inspirert til å lage denne tråden. Er dere kvinner egentlig klar over hvor deilige og attraktive dere er når dere trener? Prøver dere bevisst eller kan dere rett og slett ikke noe for det? Enten dere utfører øvelser med erotiske undertoner som utfordrer oppmerksomheten min og åpner fantasiens dører eller dere bare rusler rundt uten mål og mening? Vet dere hvordan det føles å ha varmet godt opp og være godt i gang med et sett med benkpress, for så å oppdage at alt blodet har forsvunnet fra overkroppen til under beltestedet fordi verdens nydeligste rumpe nettop gikk forbi? Det kan være veldig frustrerende. Neste gang ser jeg meg nødt til å polstre underbuksen med isbiter om jeg skal greie å løfte noe mer enn tyve kilogram. Om du er misfornøyd med rumpen din, så skaff deg for guds skyld en teknisk tights, spandex eller en sykkelshorts. Jeg har tilgode å se en rumpe ikledt et av disse plaggene og tekstilene som ikke har fått meg til å tenke de mest usømmelige tanker. Alle rumper ser bra ut i spandex. Jeg var i et smittsomt godt humør når jeg gikk på trening i dag og når jeg forlot senteret svevde jeg hjemover i den syvende himmel. Har fortsatt ikke landet. Synd neste trening ikke er før onsdag. Melding slutt. Endret 25. august 2012 av Janus 21
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Hahah...Oh du,oh du.. Må innrømme at jeg ser mye til utseende presset på treningsentret mitt. Er jo bare smellvakre damer som trener, og alle har på seg stramme,trendy og kule klær.. Er det ikke sånn at når mann trener så man gjerne ekstra k*t og?
Gjest Katten. Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Min personlige favoritt er jentene som trener i hotpants og en eller annen schtram skjorte uten BH under. Gå et annet sted for valideringssøkingen, er du snill.
Gjest norah Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Min personlige favoritt er jentene som trener i hotpants og en eller annen schtram skjorte uten BH under. Gå et annet sted for valideringssøkingen, er du snill. Hvor i alle dager trener du? Det har jeg aldri sett, og jeg trener på et sted hvor det flommer over av silikon og restylane(akk og ve). Kjære Janus. Vi utfører ikke erotiske øvelser i det henseende å tiltrekke oss mannfolkas blikk. Vi utfører styrkeøvelser i det henseende å få en bedre helse(eller; jeg gjør hvertfall det). Og ja, jeg har registrert at løpebukse gir flere blikk enn andre treningsbukser, men de puster mye bedre - og helt ærlig, det gjør ingenting om noen ser på bena eller rumpa mi. Det er bare hyggelig, sålenge det ikke blir upassende lange puleblikk. Det har skjedd, og jeg ble ærlig talt bare småredd. Men nei,vi er ikke ekstra kåte når vi trener. Jeg personlig er svett, sliten, fokusert og tenker som regel "faen i heeeelvete kom an bare en til" og ikke så mye seksuelt eller erotisk. Når vi går i dusjen ser vi ut som svette knallrosa griser, vi står for oss selv uten å stryke på hverandres duggvåte bryster(som forøvrig har pressmerker etter treningsBH), og vi avslutter med å trø i oss noe mat så fort som overhodet mulig for å ikke daue på vei hjem. Så sexy er realiteten.(sorry om jeg ødela noen fantasier nå).... 47
Gjest juppsi Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Vi er ikke kåte nei. Når du tenker at hun er det, så tenker jeg at hun tenker som meg "Endelig ferdig med målet, men jeg klarer ti minutter til" når hun trener. sliten er hun nok og fokuset er nok tiden eller hva hun skal ha til middag i morgen om det er noe litt roligere 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 går jeg i trang trenings bukse eller thighs så bare se på rompa mi. men jeg ser det veldig godt når det er et stort speil rett foran meg. så selv om jeg ligger på magen å trener på det apparatet.å disse mannfolk står 5 meter fra meg å ni stirrer er man avslørt. 5
Bachata Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Og det er nettop derfor jeg aldri trener i ettersittende klær!! Jeg kan undervise i dans i kroppsnært, for der vet jeg at i en time er fokusen en annen, men på treningssenter? ALDRI baggypants, haremsbukser, singlet med en løs t-skjorte over, what ever, føler meg IKKE komfortable med trange treningsklær, for man SER da at dere glor! Jeg er ikke på treningssenteret for å få kontakt med mannfolk, jeg har min mann hjemme og trenger ikke mer en ham. Jeg gjør aldri erotiske øvelser for å kåte opp gutta på treningssenteret, jeg trener med tanke på å ta vare på kroppen min best mulig. Jeg er ikke kåt på treningssenteret, jeg er fokusert og motivert for trening, og elsker å trene, så ser det ut som jeg nyter, så er det faktisk treningen i seg selv som gjør det, ikke seksuelle tanker. Og jeg lurer på om det hadde vært lovlig å starte ett treningssenter for kun kvinner i norge? 8
missy_88 Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Om noen blir tent av å se meg trene på treningssenteret så tar jeg det som ett kompliment. Blir ikke kåt av selve treningen, men ingen vet jo hva jeg tenker på mens jeg trener...hehe 2
Gjest Janus Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 Så sexy er realiteten.(sorry om jeg ødela noen fantasier nå)... Tvert i mot, kjære Norah. Jeg fikk faktisk nye fantasier. Det med dusjen hadde jeg ikke tenkt på en gang. Kanskje jeg ikke har så skitne tanker som jeg selv gir meg ære for? Men takk for nye innspill. 2
Gjest Janus Skrevet 12. juni 2012 #10 Skrevet 12. juni 2012 Om noen blir tent av å se meg trene på treningssenteret så tar jeg det som ett kompliment. Blir ikke kåt av selve treningen, men ingen vet jo hva jeg tenker på mens jeg trener...hehe That`s the spirit, me lady! Hva tenker du på da?
missy_88 Skrevet 12. juni 2012 #11 Skrevet 12. juni 2012 That`s the spirit, me lady! Hva tenker du på da? Det er det bare jeg som vet
Gjest white tiger Skrevet 12. juni 2012 #12 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har ingenting imot at menn (eller damer for den saks skyld) ser på meg når jeg trener. Det gjør bare godt for selvtilliten det Og jeg har en tendens til å tenke på sex når jeg trener. Spesielt på spinning, sikkert fordi bevegelsen er såpass monoton at jeg kan ofre noen tanker på andre ting enn akkurat det jeg holder på med. Jeg får ekstra energi når jeg tenker på sex, så det gjør jo bare treningen bedre det 1
smilo Skrevet 12. juni 2012 #14 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har dratt på treningssenteret av og til for å trene vekk en kåthet som jeg ikke får utnyttet.. Og da går det ikke lang tid før jeg glemmer hvorfor jeg kom. Og jeg er slett ikke kåt når jeg drar..Bare svett og sliten
Gjest Janus Skrevet 12. juni 2012 #15 Skrevet 12. juni 2012 Kjære Janus. Vi utfører ikke erotiske øvelser i det henseende å tiltrekke oss mannfolkas blikk. Vi utfører styrkeøvelser i det henseende å få en bedre helse(eller; jeg gjør hvertfall det). Men nei,vi er ikke ekstra kåte når vi trener. Så sexy er realiteten.(sorry om jeg ødela noen fantasier nå).... Kjære Norah, Når jeg leser denne posten din igjen, så kan jeg ikke la være å legge merke til at du virker veldig selvhøytidelig og blottet for selvironi og humor. Du legger ord i munnen min når du antyder at jeg sier dere gjør erotiske øvelser for å hisse opp menn eller at dere er kåte når dere trener, noe jeg aldri har nevnt. Innlegget mitt var ment som en morsom hyllest til alle dere vakre kvinner på treningssenter verden over og du taler tydeligvis ikke på vegne av alle kvinner om du leser de andre innleggene i tråden. Poenget mitt var nettop det at realiteten er sexy, selv om du ser på deg selv som en svett og rosa gris. Melding slutt. 8
Gjest Janus Skrevet 12. juni 2012 #16 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har ingenting imot at menn (eller damer for den saks skyld) ser på meg når jeg trener. Det gjør bare godt for selvtilliten det Og jeg har en tendens til å tenke på sex når jeg trener. Spesielt på spinning, sikkert fordi bevegelsen er såpass monoton at jeg kan ofre noen tanker på andre ting enn akkurat det jeg holder på med. Jeg får ekstra energi når jeg tenker på sex, så det gjør jo bare treningen bedre det Jeg har aldri blitt glodd på Sikker? Jeg har dratt på treningssenteret av og til for å trene vekk en kåthet som jeg ikke får utnyttet... Får du hjelp med dette problemet eller er du mye på trening om dagen? :gjeiper:
Djungelvrål Skrevet 13. juni 2012 #17 Skrevet 13. juni 2012 Nei, TS. Nesten ingen ser bra ut i tights/spandex, meg selv inkludert. Man må ha stålrumpe og være 18 år for å kle det og tom. da ser det småvulgært ut. Det blir som å gå i bare strømpebuksa liksom. Tightsrumpe skal dekkes til! 4
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. juni 2012 #18 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Ja, alle ser bra ut i spandex... Endret 13. juni 2012 av Maria_Marihøne 7
Eudyptula Skrevet 13. juni 2012 #19 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Sikker? Min beskjedenhet forbyr meg iallfall å tro det Og hvis noen skulle kikke, er det sikkert fordi jeg har dopapir hengende ut av buksa eller noe sånt. Endret 13. juni 2012 av MrsTula
Gjest norah Skrevet 13. juni 2012 #20 Skrevet 13. juni 2012 Nei, TS. Nesten ingen ser bra ut i tights/spandex, meg selv inkludert. Man må ha stålrumpe og være 18 år for å kle det og tom. da ser det småvulgært ut. Det blir som å gå i bare strømpebuksa liksom. Tightsrumpe skal dekkes til! Det er ikke tights han snakker om, det er tekniske løpebukser av denne typen(med mindre han mener gjennomsiktig bomullstights da, som er håpløst at folk trener i): Jeg er 31, har ikke spesielt megafin rumpe, og man ser ingenting gjennom. Ingen reagerer hverken negativt eller med instant ereksjon. Men jo, noen har kikket sånn oppigjennom. Uten at jeg vet hva de ser på eller hvorfor. Men som sagt; jeg går med det fordi jeg ikke gidder svette ihjel når jeg er på spinning/jogger ute eller trener styrke, fordi de er fantastisk gode å trene i ifht bevegelighet og pusteevne, og de sklir ikke ned som alle andre treningsbukser jeg har prøvd. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå