AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har nettopp kommet hjem fra syden og i går kjente jeg at det klødde veldig på armene. I dag når jeg våknet så klødde det fortsatt, men også på magen og beina og jeg hadde noen små kuler på meg på flere steder på kroppen, noen var ganske store og det klødde. Det lå også fire insekter i senga mi da, men trodde jo de bare hadde kommet inn. Jeg trodde først at det bare var myggstikk jeg hadde fått. Kløen kom og gikk da, men i kveld i 21-tiden så ble kløen mye verre og jeg klarer ikke å stoppe og jeg klorte hull på den ene kulen og det kom ut to insekt. Og nå renner det innsekt ut av meg nesten føler jeg for jeg tok hull på to til og det har kanskje kommet ut 20 insekt av meg nå til sammen. Hva er dette? Kan insekt ha lagt egg i meg? Jeg tørr nesten ikke gå på do en gang nå eller se etter flere kuler. Er vel for sent å ringe legen nå og skal ringe i morgen tidlig, men jeg er redd, for ikke sove og klarer ikke å bare sitte her å vente på å dra til legen. Er det noen som som har en anelse om hva dette kan være? Er det noe som kan hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Hva i heeeelv... Jeg tror du tuller, MEN: Hadde det kommet insekter ut av huden min, så hadde jeg dratt rett til legevakten! Høres ut som en skrekkfilm. 22
Thorn Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Hvis dette er sant, stikker du rett på legevakta. Nå med en gang. Du skal ikke sitte og vente hele natta hvis det faktisk kommer insekter ut av kuler i huden din! 10
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Å takk for svar. Legevakten hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Det er helt sikkert at de er oppe?
Gjest notetur nomen Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Har du inntatt kokain i Syden? Men er det insekter, så skal du legges inn på sykehus ASAP. På isolat. God bedring. 6
Lady La-Laa Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Oh myyy For en grusom forferdelig opplevelse!!! Men ja, det er nok noen insekter som har lagt egg under huden din!! Har hørt om en lignende histore der det også gikk hull på noen byller og det krabbet edderkoppliknende krapyler ut. (dette også etter besøk i "syden". Skjønner du blir redd for å finne flere byller, ikke artig å være "rugemaskin" for insekter, MEN, tror ikke det er farlig, bare veldig ekkelt :frown: Ville nok likevel ha snakket med lege og i det minste renset med desinfisering i åpningen der insektene kommer ut! Hvor i syden har du vært?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 Å takk for svar. Legevakten hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Det er helt sikkert at de er oppe? Det finner du jo fort ut ved å ringe da. 1
Gjest notetur nomen Skrevet 11. juni 2012 #9 Skrevet 11. juni 2012 Oh myyy For en grusom forferdelig opplevelse!!! Men ja, det er nok noen insekter som har lagt egg under huden din!! Har hørt om en lignende histore der det også gikk hull på noen byller og det krabbet edderkoppliknende krapyler ut. (dette også etter besøk i "syden". Skjønner du blir redd for å finne flere byller, ikke artig å være "rugemaskin" for insekter, MEN, tror ikke det er farlig, bare veldig ekkelt :frown: Ville nok likevel ha snakket med lege og i det minste renset med desinfisering i åpningen der insektene kommer ut! Hvor i syden har du vært? Nei, man skal ikke sitte hjemme og desinfisere. Dette er en sak for Folkehelsa, fordi slike parasitter ikke skal spre seg. Kryper insekter ut av huden, og det ligger og kravleri senga, så ringer man øyeblikkelig hjelp. Mulig de rekvirerer ambulanse. 7
Thorn Skrevet 11. juni 2012 #10 Skrevet 11. juni 2012 Å takk for svar. Legevakten hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Det er helt sikkert at de er oppe? Vet ikke hvor du bor, men de aller, aller fleste steder har tilknytning til en døgnåpen legevakt. Mulig du må reise et lite stykke, men det finner du som tidligere sagt ut av hvis du ringer.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #11 Skrevet 11. juni 2012 Om du bor i Oslo, så er jo legevakten døgnåpen. Da bli du lagt inn på sykehuset på flekken. Tenk om det smitter??? :overrasket? Aaaahhh!!! Føler det klør overalt, jeg nå! 1
Gjest notetur nomen Skrevet 11. juni 2012 #12 Skrevet 11. juni 2012 (Og er personen psykotisk så gjelder faktisk nøyaktig det samme. Da skal man også legges inn på sykehus.) 10
Gjest notetur nomen Skrevet 11. juni 2012 #13 Skrevet 11. juni 2012 Vet ikke hvor du bor, men de aller, aller fleste steder har tilknytning til en døgnåpen legevakt. Mulig du må reise et lite stykke, men det finner du som tidligere sagt ut av hvis du ringer. Er det ikke legevakt der man bor, og det renner ut med krapyler fra byller i huden så taster man 113. Hvor vanskelig kan det være. 6
Thorn Skrevet 11. juni 2012 #14 Skrevet 11. juni 2012 Dette er en sak for Folkehelsa, fordi slike parasitter ikke skal spre seg. Absurd godt poeng! Grøsser ved tanken på at noe slikt kunne ha spredd seg her i Norge 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #15 Skrevet 11. juni 2012 Den historien om den edderkoppen er en gammel vandrer historie som dessverre ikke er sann Har du det morsomt i kveld? 1
Fjonana Skrevet 11. juni 2012 #16 Skrevet 11. juni 2012 Huff! Kjenner jeg klør på hele kroppen av å ha lest dette. Urh. God bedring ts!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #17 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har lest om ett eller annet innsekt som kyper inn i huden og legger egg faktisk. For lenge siden. Så dette trenger ikke å være tull. Dra til legevakten med deg!! JEg ville ikke ha utsatt noe sånt
loffen Skrevet 11. juni 2012 #18 Skrevet 11. juni 2012 Håper du er på vei til legevakta eller sykehuset!
apekatt Skrevet 11. juni 2012 #19 Skrevet 11. juni 2012 Bare jeg som klør overalt av å lese dette? Tror jeg får mareritt i natt.. 4
Gjest notetur nomen Skrevet 11. juni 2012 #20 Skrevet 11. juni 2012 (endret) Absurd godt poeng! Grøsser ved tanken på at noe slikt kunne ha spredd seg her i Norge Har du hørt om veggedyr-invasjonen, du... http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/da-veggedyrene-var-ferdige-saa-kroppen-til-lene-slik-ut-3765216.html Folks kofferter fra fjernere strøk osv... Endret 11. juni 2012 av notetur nomen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå