AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Jeg vet ikke hva som feiler meg, jeg er bare stresset og føler at kroppen er anspent har det greit, ingenting som presser på meg, men fortsatt.. uff Er det noen måter som kan gjøre at jeg blir mer avslappet??? hva skal jeg gjøre tror at kroppen min er vant med å spenne seg....
Minya Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Prøv med yogatimer på treningstudio. Det finnes spesielle avspenningstimer med yoga, ofte på søndager, som fokuserer på rolige øvelser og ren avspenning som avslutning. Utrolig deilig i en stresset hverdag. Når du først har vært på noen yogatimer, kan du også tilstrekkelig til at du kan ta en halvtime på stuegulvet hjemme om du føler deg stresset
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Prøv med yogatimer på treningstudio. Det finnes spesielle avspenningstimer med yoga, ofte på søndager, som fokuserer på rolige øvelser og ren avspenning som avslutning. Utrolig deilig i en stresset hverdag. Når du først har vært på noen yogatimer, kan du også tilstrekkelig til at du kan ta en halvtime på stuegulvet hjemme om du føler deg stresset hvilket treningsstudio har yoga?
Minya Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Sats og Elixia har ihvertfall på de aller fleste studioene, men du kan sjekke hvilke treningstudioer som ligger nærmest deg og se om de også har. Google er din venn Jeg trener på et studio som ikke er med i en kjede, men der har de en herlig snuppe som har gode yogatimer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå