Gjest SmurfeLurfen Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Hei! Er på leting etter svarte pumps med reim over, sånn at de sitter bedre på. Men 10 cm hæl blir litt for mye. Men finner man pumps som er litt lavere? Kan heller ikke være sandaletter, siden det ikke må være åpen tå. Her er eksempel på hvilke jeg leter etter, men litt lavere hæl: http://nelly.com/no/sko-kvinne/sko/festsko/nelly-shoes-427/ladonya-428168-14/ Hva søker man på? Har det er spesielt navn?
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Ja, noe sånt, bare det ikke blir for lavt igjen. Glemte å si at pris må være maks 3-400.
Gjest Cuntzilla Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Ankle strap pumps. Mary janes hvis du vil ha reima lavere. T strap pumps hvis du vil ha en reim nedover foten også 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Ja, noe sånt, bare det ikke blir for lavt igjen. Glemte å si at pris må være maks 3-400. Prøv siden www.myshoes.com, den er ganske morsom når man leter etter spesielle detaljer på sko. Huk av for pumps under "Styles", ankle straps under "Details & materials", prisene du er villig til å betale under "Price" og så kan du legge til hælhøyde og farge og sånn om det skulle være viktig. Så finner den sko til deg
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 http://www.putfeetfirst.com/no/dinsko/Dame/Pumps/Pumps/p/267985
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 http://www.putfeetfirst.com/no/dinsko/Dame/Pumps/Pumps/p/267985 Takk! Greie sko, men litt for brede reimer. (Skal bruke de til kjole).
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 Prøv siden www.myshoes.com, den er ganske morsom når man leter etter spesielle detaljer på sko. Huk av for pumps under "Styles", ankle straps under "Details & materials", prisene du er villig til å betale under "Price" og så kan du legge til hælhøyde og farge og sånn om det skulle være viktig. Så finner den sko til deg Tusen takk! Skal sjekke ut med en gang. Vet du hvordan de er i størrelser?
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 11. juni 2012 #10 Skrevet 11. juni 2012 Takk for ideer! De nederste var veldig fine, noe sånt jeg tenkte meg. Eventuelt litt høyere hæl. Men har prøvd å søke på dem på brandos, men fant ikke akkurat de. Du har ikke mulighet å sende linken?
Gjest Blondie65 Skrevet 11. juni 2012 #11 Skrevet 11. juni 2012 Takk for ideer! De nederste var veldig fine, noe sånt jeg tenkte meg. Eventuelt litt høyere hæl. Men har prøvd å søke på dem på brandos, men fant ikke akkurat de. Du har ikke mulighet å sende linken? Den nederste
Gjest Cuntzilla Skrevet 11. juni 2012 #12 Skrevet 11. juni 2012 Tusen takk! Skal sjekke ut med en gang. Vet du hvordan de er i størrelser? Det er en søkemotor som søker gjennom flere forskjellige nettbutikker med flere forskjellige skomerker, så det kan jeg ikke si noe generelt om. Den er bare super når man har fått det for seg at man absolutt MÅ ha beige T-strap sko i skinn med 2" høye hæler og en sløyfe på, for den siler de ut for deg =)
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 11. juni 2012 #13 Skrevet 11. juni 2012 Det er en søkemotor som søker gjennom flere forskjellige nettbutikker med flere forskjellige skomerker, så det kan jeg ikke si noe generelt om. Den er bare super når man har fått det for seg at man absolutt MÅ ha beige T-strap sko i skinn med 2" høye hæler og en sløyfe på, for den siler de ut for deg =) Ok, lurt :D Takk igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå