Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har i de fem åra jeg har jobba på Rema 1000, fått inntrykk at av folk jeg snakker med og folk som diskuterer sånt på nettet tror det er en dårlig betalt jobb. Grunnen til at jeg har jobba der så lenge er rett og slett fordi jeg ikke har funnet ut hva jeg vil, men til høsten skal jeg studere bedriftsøkonomi.

Nå tjener jeg 167 kr i timen på Rema - er det dårlig butikklønn? Haha, jeg klager ihvertfall ikke. Og så er det jo UB-tillegg også.

Flere som jobber i butikk? Hva tjener du i timen?

Endret av wihu
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nja. Jeg ville ikke brukt livet mitt på å sortere og selge matvarer iallfall. Ikke mitt interesse-felt.

Lønnen var lav.

Jeg tjener over 200kr i min *sommerjobb* i en bedrift.

Når jeg er ferdig utdannet siv.ing regner jeg med å komme opp i over 700.000kr rimelig kjapt.

Men for all del - jeg må da innom rema og kjøpe brød og melk jeg også - setter pris på at det sitter noen i kassa.

Folk får gjøre som de vil, men jeg ser ikke på de i kassa på rema som spesielt intelligente heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg synes ikke butikk jobb er dårlig jobb. jobbet i butikk selv. jeg fikk en forfremmelse etter 2 uker og var mellom leder der lenge. hadde mye ansvar selv om enkelte tror at jeg bare satt i kassen. mange møter,bestillinger,opplæring,kontorarbeid osv pluss ansvaret for butikken når sjefen var borte. folk må gjerne si og diskutere at jeg hadde en dårlig jobb men jeg trivdes veldig og elsker ansvar. lønn tjener man greit med og;P

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nja. Jeg ville ikke brukt livet mitt på å sortere og selge matvarer iallfall. Ikke mitt interesse-felt.

Lønnen var lav.

Når jeg er ferdig utdannet siv.ing regner jeg med å komme opp i over 700.000kr rimelig kjapt.

Men for all del - jeg må da innom rema og kjøpe brød og melk jeg også - setter pris på at det sitter noen i kassa.