Gå til innhold

Et Sardintrolls Bekjennelser

Gjest sardintroll

Anbefalte innlegg

Gjest sardintroll

Det er ikke bare bare å være et sardintroll, skal jeg si dere. Å pusse tenner er kjedelig, men nødvendig. Og med mindre man ønsker å slå ihjel de man møter med ånden, er det bare å finne frem tannbørsten når man har dyttet i seg 4 brødskiver med en halv boks med King Oscar på hver. Men hva gjør man ikke for å få satt "skuddet". xD

Nå er det to år siden jeg har meldt meg inn her. 14 år, sprengkåt og gæærn gjorde jeg et forsøk på å blande meg inn i de voksnes verden, med blandede mottakelser. "Hvem slapp inn drittungen?" :fnise:

Det er med et smil om munnen at jeg logger meg inn på KG. Det er noe jeg ser frem til å gjøre når jeg kommer hjem etter å ha lidd meg gjennom flere timer med for det meste trøtte fag, eller når helgen har ringt inn. Det har også hjulpet meg å bekjempe kjedsomhet når jeg har slitt med søvnproblemer, finnes alltid noen underholdende tråder å følge med på, den som leter finner. ;)

Nå sitter man her, 16 år blitt, like gæærn, ti ganger kåtere, i sine utvaska jeans og bestefars gamle Led Zeppelin-trøye som når meg ned til knærne (han er en stor mann), og sokker som jeg med mye hjelp fra mor (og mange stygge ord) på en eller annen måte har klart å lage selv. og prøver å få tiden til å gå på en svært kjedelig mandag. XD

Det ble en litt rotete dagbok, det her, men så var det min første også. Mere rot vil følge. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sardintroll

Varmt i dag. I grunnen en veldig dårlig dag å ta med seg skinnjakke på. Men det gjorde jeg altså. Dustejente. :gjeiper:

Vært en fin dag ellers. Hatt en fin joggetur etter skolen, og slappet av etter det. Snart helg. Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Ooof. Mørbanka i dag. Møtte ei knalltøff jente i ringen, og som de så treffende ville sagt det på utenlandsk: "She didn't fuck around." Så sant, så sant. Kommer til å kjenne den omgangen noen dager. Gleder meg til å møte henne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest sardintroll

Tilbake til sivilisasjonen etter to uker langt pokkerivold utenfor folkeskikken i ei lita hytte sammen med familien. Hyggelig nok det, fin natur osv, men utedass og vaskefat med brønnvann kan liksom ikke konkurrere med WC og varme dusjer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Viste muskler i bokseringen i dag. Fikk litt bank denne gangen også, men ga minst like mye igjen. Kan ikke vente til neste økt. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest sardintroll

Pulte en deilig gutt i dag, han spruta masse sæd på brystene mine, da han trakk seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

Gjest sardintroll

Argh, nok en søvnløs natt på samvittigheten. Har ligget og vridd meg av kåthet i flere timer, kommer vel til å sovne som en stein før lunsj i dag. Jaja, satser på å sove godt i natt. Håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...