AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 det her er litt underlig. jeg har alltid vært ganske trang der nede men nå plutselig er jeg blitt så vanvittig trang at det gjør vondt å ha til og med den lille dildoen inni meg. jeg har ingen problemer med å bli våt. jeg blir veldig fort våt + veldig veldig våt. jeg kan ikke skjønne hva det kan komme av. noen opplevd det samme?jeg har ikke strammet noe ekstra eller gjort noe sånt heller.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 mener du jeg har for lite sex at det er problemet? jeg har bruker dildoen et par ganger om dagen å skulle tro at det hjalp litt. men det er som verre enn å være jomfru igjen....
Gjest EasyRider Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 :-) Ja! Mye bedre enn en større dildo! (Tuller). Jeg googlet litt. Betennelse, irritasjon, psykisk stress eller for mye (!) sex er noen av årsakene som er nevnt. Nesten alle anbefaler at du titter innom legen. Det bør du nok gjøre.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 har ikke for mye sex med mindre alene regnes med;P jeg får gå å sjekke meg hos min doktor:) takk for svar:)
Gjest EasyRider Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Lykke til :-) sex er neppe årsaken. To ganger og dagen er jo akkurat passe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå