Gå til innhold

Hva syns dere om dette?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg snakket om hva vi likte i senga. Jeg fortalte at jeg liker litt røff sex, at mannen er litt dominerende, jeg liker også å bli slått litt på rumpa. Da vi skulle ha sex, skulle tydeligvis kjæresten min prøve å være litt sånn, da. Det han gjorde, var å lugge, klype og dra meg i ørene. Har aldri blitt så avtent i mitt liv. Ærlig talt, følte det mest som om jeg blei overfalt av ei sinna kjerring. Nå har jeg ikke lyst på sex med ham, jeg blir flau bare jeg tenker på det der. Hvordan ville dere følt?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha. :fnise:

Gamlingen prøvde jo, du må jo gi han litt "creds" for det da!

• Liker 13
Gjest sardintroll
Skrevet

Hadde vel tenkt at det der ikke fungerte helt som ønsket. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Nei fy, det fungerte aldeles ikke som ønsket. På toppen av det hele har han langt hår. Sånn metal-stil. Den stilen der er fader meg bare et skalkeskjul for menn som ikke har noe barskt i seg selv. NEIDA, sikkert ikke alle, men helt klart noen av dem.;)Æsj, jeg føler at jeg har hatt sex med Baron Blod.. Han var jo også lite tøff når det kom til stykket. Jo mer jeg observerer, jo mer syns jeg det kommer fram mange pinglete, feige sider ved ham. Trur ikke dette går så bra nei...

AnonymBruker
Skrevet

HAHAHAHAHAHAHA :D der ga du meg dagens latter, TS! :)

Jeg etterspurte også dette hos min kjæreste engang, og joda, han fikk det nå til, men så ble det vanskelig å få han til å stoppe, han slo også for hardt flere ganger, så jeg har selv litt blandede erfaringer med å be om et røffere sexliv ;) Er faktisk litt usikker på om jeg kommer til å røpe at jeg liker dette til min neste, med mindre han er lettere å kommunisere med :P

• Liker 1
Gjest miss89
Skrevet

Hehe, måtte trekke litt på smilebåndet jeg også ;)

Du kan jo fortelle hvordan du liker det da? Så får dere prøve igjen, tar jo ofte litt tid før man blir trygg på hverandre.. Han er sikkert bare redd for å skade deg :)

• Liker 1
Skrevet

Nå flirt jeg godt :nigo:7

Men ærlig talt,han prøvde jo i det minste! Du må nok være mer detaljert og spesifik om hva du ønsker han skal gjøre neste gang :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er fullstendig latterlig av deg å forvente at han skal lese tankene dine, skjønne akkurat hva du mener med røff sex og gjøre alt perfekt på første forsøk.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke dette kjæresten din? Du skriver stygge ting om utseendet hans, håret hans og det du tror er personligheten hans? Stakkars mannen gjorde sitt beste, var sikkert nervøs, og gjorde sikkert sitt for at du skulle bli fornøyd.

Greit, det gikk ikke som du tenkte, men hadde han vært så lite barsk som du tror, så hadde han ikke turt å prøve engang.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er fullstendig latterlig av deg å forvente at han skal lese tankene dine, skjønne akkurat hva du mener med røff sex og gjøre alt perfekt på første forsøk.

Jeg sa jo hva jeg ville han skulle gjøre. På forhånd, og da vi hadde sex. Jeg ba ham ta meg bakfra, og da han gjorde det, ba jeg ham om å slå meg på rompa. Da kløp han, så lugget han, for til slutt å snu meg over på ryggen, legge seg over meg, ta tak i begge ørene mine og dra. Uff! Trodde ikke det var sånne "triks" menn vanligvis tok i bruk asså. Og etterpå syns han tydeligvis han hadde vært nokså tøff. Han er opptatt av at jeg skal si hva jeg vil han skal gjøre. Så gjør jeg det da, og tilpasser meg det. Men da får han jo gjøre det jeg sier også da..

AnonymBruker
Skrevet

Sånn metal-stil. Den stilen der er fader meg bare et skalkeskjul for menn som ikke har noe barskt i seg selv.

Sånn var eksen også, og jeg som alltid har likt tøffe og dominante menn :fnise:

Skrevet

Hahaha! Han prøver da hvertfall! Det ligger ikke like naturlig for alle å ha den rollen da. Fortsett å fortell hvordan du liker det, plutselig får han teken på det! ;)

Skrevet

Jeg sa jo hva jeg ville han skulle gjøre. På forhånd, og da vi hadde sex. Jeg ba ham ta meg bakfra, og da han gjorde det, ba jeg ham om å slå meg på rompa. Da kløp han, så lugget han, for til slutt å snu meg over på ryggen, legge seg over meg, ta tak i begge ørene mine og dra. Uff! Trodde ikke det var sånne "triks" menn vanligvis tok i bruk asså. Og etterpå syns han tydeligvis han hadde vært nokså tøff. Han er opptatt av at jeg skal si hva jeg vil han skal gjøre. Så gjør jeg det da, og tilpasser meg det. Men da får han jo gjøre det jeg sier også da..

Hvis han er opptatt av at du skal si hva han skal gjøre, kan det hende han enten er veldig usikker eller at han ikke er naturlig dominant. Ingen av delene gjør ham mindre "mandig."

Dessuten, du sier først at du vil at han skal dominere - og så blir du sur når han gjør noe annet enn det du kommanderer han til å gjøre der og da. Skjønner godt at han blir forvirret. Er enig i at det ikke er spesielt opphissende å bli dratt i ørene, men det må være rom for å prøve seg litt frem når man aldri har gjort noe sånt før.

Jeg fatter heller ikke at du kan få deg til å snakke sånn om kjæresten din...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha. :fnise:

Gamlingen prøvde jo, du må jo gi han litt "creds" for det da!

Tvilsomt at han er en "gamling" da : gjeiper:

Gjest Katten.
Skrevet

Challenge accepted. Jeg skal faen meg klare å få øredragning, lugging (eh, har ikke det alltid vært en del av dominant sex?) og klyping til å være tennende under sex!

Gjest juppsi
Skrevet

notert! jeg skal aldri be om røff sex. i fare for å få ørene rivd av :skratte:

tror du skal gjøre det slutt med kjæresten din. når du ser på han som en feminin kjerring ;)

• Liker 1
Skrevet

:skratte:

Overtrøtt jente, 19.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ærlig talt langt verre om deg enn om "kjæresten din" etter å ha lest dette. Han gjorde det fordi han trodde det var det du ville, og ønsket å gjøre deg fornøyd. Han fortjener ikke å bli ledd av når han ikke hadde annet enn gode hensikter. Det er vel ikke hans skyld at det ikke ble nøyaktig som du hadde sett for deg. Og hva i alle dager har utseendet og musikksmaken hans med saken å gjøre? Jeg synes du burde gjøre denne mannen en tjeneste og gjøre det slutt så fort som mulig. Det er tydelig at du ikke fortjener en mann som prøver så godt han kan å gjøre deg fornøyd.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Challenge accepted. Jeg skal faen meg klare å få øredragning, lugging (eh, har ikke det alltid vært en del av dominant sex?) og klyping til å være tennende under sex!

Lugging og klyping kanskje, men øredragning blir aldri hot.

AnonymBruker
Skrevet

Vet du egentlig hva dominans betyr? At mannen er dominant betyr ikke at han skal gjøre som du sier.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...