Gå til innhold

Gå i kirka i bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på om man trenger invitasjon for å gå i kirka i bryllupet. Er en kompis som skal gifte seg og er ikke invitert i bryllup, men man kan vell gå kirka for det om? Det skal være i en stor kirke:) Vil så gjerne se vielsen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde enkamerat jeg ikke har sett på et par år som var i kirken, og det var utrolig koselig at han ville bruke litt av dagen sin på å se at jeg ble gift :rodmer: Jeg skrev til og med på Facebook at de som ønsket var hjertelig velkommen i kirken, for er mange jeg skulle ønske var der som vi ikke kunne be til bryllupet

Skrevet

Både noen kollegaer av meg og gubben kommer nok til å ta turen til tinghuset når vi gifter oss.

De får nok ikke sett vielsen siden rommet vielsen blir utført i kun har plass til de vi har invitert, så jeg synes det er utrolig hyggelig at de vil komme og hilse på^_^

AnonymBruker
Skrevet

kirken er åpen for alle:) og det vil bare være koselig at folk som ikke er invitert ønsker å få med seg vielsen likevel.

• Liker 1
Skrevet

Kirka er åpen for alle :) Jeg har vært i kirka flere ganger uten å ha vært invitert i bryllupet og brudeparet har alltid vært positive til det. Har stort sett vært flere i kirka i alle bryllup jeg har vært i. Var i ett for ikke så lenge siden der det kun var inviterte gjester i kirka og syns for å være helt ærlig det så litt tomt ut jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...