Gå til innhold

Et helt nytt liv

Kipa

Anbefalte innlegg

Me love strømpebukser! :hjerte:

Endelig varm oppover beina + ingen glippe :Hehe:

Jeg er helt sikker på at Lukas digger det også :wink:

Men må være praktisk å få barn på våren, så slipper man å tenke på strømpebukser på en stund (unntatt iskalde dager kanskje? hva vet jeg?). For et "styr" det må være å skifte bæsjfulle strømpebukser mange ganger daglig, i forhold til bare bukse :ler:

Med mindre stelletid er kosetid da :wink:

Nok om det!

Håper det blir en koselig helg, i den søte familien, i det vakre huset :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lukas er så veloppdragen at han bare bæsjer en gang hver/ annenvher dag. :tunge1: Og aldri har jeg el vi opplevd sånn oppover ryggen..men det kommer vel..en vakker dag. Og jeg har da opplevd det med andre barn... :wink: men bleier det e ringn problem, er liksom trent i det jeg..

Ludde er hentet. Vi var først på tur. Gikk på bakeren og kjøpte en bolle, gikk ned til vannet satte meg på en krakk med Lukas, vi to koste oss med bolle mens Ludde bada. Lukas fryder seg når han ser på en glad Ludde. Jeg fryder meg over livet akkurat nå! :hjerte:

Tar en tur ut i kveld alikevel, må være litt sosial, spise litt god mat og drikke is- te, og så har jeg lyst på kakao med krem etterpå. Ingen av jentene skulle drikke, og det kommer ikke så mange, det er jo min ide med lønningspils så da får jeg følge opp. Blir helt sikkert kos! :Nikke:

Må ta fredagsrufsen. Lukas sover den lange dubben. Han er blitt redd støvsuger i det siste så det må i hvertfall gjøres før han våkner... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig lekkert hus :) Mannen og jeg er kjempeimponert! Likte veldig godt kjøkkenet.

Og Lukas er en skjønn liten luring :hjerter:

Takk for titten. Kjempekoselig!!

Klem fra Meta :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har Kipa gjort idag da? :sjenert:

Hatt "hangover" etter lønnings-"pils"?

Håper du koste deg igår :-)

Har du laget vakre bilder av huset for tiden? Det er bare å sende! Du gjør vel ikke annet enn å sende ut mailer snart du, så mye som vi maser... :ler:

Love you :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det , Meta! bare hyggelig å dele bilder! Og jeg måtte bare slenge med et av vår stolthet.. :hjerter:

Kipa gjorde litt av hvert i går. hadde L på besøk på formiddagen, koselig- vi gikk en tur med Lukas, var innom bakeren og kjøpte oss skolebrød og gikk hjem og koste oss, skravla og surra. Jeg følte jeg måtte fortelle henne nyheten siden magen står ut som en gravid sin mage skal :tunge1: ...Hun hadde ikke forventa det nei.. :ler:

Når hun dro husker jeg ikke helt hva jeg gjorde... :roll: Kan ikke ha vært noe fornuftig....

Det var hyggelig på fredag, selvom vi var få. Koste oss fordet, alle kjørte også så det gikk i brus og god mat...hangover du liksom Lillen... :ler:

Har ikke skjedd noe nytt i huset, tok bare noen nye bilder siden jeg skulle sende til Meta, men du har jo vært der på orntli' du...trenger ikke bilder da, eller..

Mannen lagde deilig lasagne i går, jeg dekket pent bord vi pyntet oss litt, og nøt kvelden etter Lukas sin leggetid. Og før det lekte vi foresten masse med han. Se der ja, det var jo fornuftig alikevel! :wink:

Lukas har begynt å få sansen for puttekasser, men den vi har er litt vanskelig enda. Skal se etter en litt enklere til han.Han prøver å putte figurene inn men skjønner ikke det med å snu dem, såklart ikke. Men jeg tror faktisk han vil mestre en litt enklere variant. Lille geniet vårt:ler2:

I dag har vi vært hos mammas svigermor, er så lenge siden hun hadde sett oss og Lukas så det var på tide. Lukas oppførte seg ikke mindre enn perfekt! :Hehe: Sov til, lysvåken , blid og opplagt på besøk, og sov hjem igjen.

Mannen ser på Kill bill...ikke en film for meg!!! :hår:

Jeg er supertrøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dro mannen og Lukas avgårde på babysvømming.. Gleder meg til å høre hvordan dr har gått!

I dag er jeg litt flink..Sorterer og rydder, kaster og ordner i klesskapet. Tar bort sommerklær og finner frem høst og vinter klær. Og legger på plass mamma- klærne som vil oppta en stor del av garderoben uansett fremover!

Skal gå løs på skuffene med undertøy etterpå. Ærligt alt så gidder jeg ikke spare lenger på bh'er som passet før forrige graviditet...de vil nok aldri passe igjen...Må bare kjøpe meg noen nye, mange nye. Og så lei jeg er stygge sokker, kaster nesten hele hurven tror jeg, bruker bare de samme alikevel...men engang hadde jeg dilla på sånne veldig fargerike... :roll: De med tær kaster jeg ikke, de er kule å ha på jobb, liker jo fortsatt oppmerkesomhet! :sjarmor:

Først skal jeg støvsuge mens gutta er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal se etter sånne sokker i dag jeg :wink:

Lunsj med M 12.00 og litt små shopping etterpå. Lukas skal ha puttekasse, vannleker evt stableklosser, en fin vest (til å bruke i bursdag på lørdag og min neste helg..) Noe sko lignende saker til de små kalde føttene hans...bleier & grøt...

Vi skal ha bursdagsgave til S 1 år, og T 8 år.

Mor skal ha seg en ny kajal.. :wink:

Babysvømming hadde gått bra. han er ikke blant de som plasker mest, men heller ikke redd! Hadde kost seg i vannet med pappa'n! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertøy skuffene ble aldri tatt i går....får se i dag, men trenger ikke kjøpe noe nytt i dag- vet jo ikke hva jeg trenger... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare stikker innom for å si hei :vinke:

Babysvømming høres koselig ut, lurer på om vi skal begynne med det vi også.

Er det i Drammen dere svømmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker at folk..( Lillen) spør hvor jeg er!!! :sjarmor:

jeg har det BRA!

Babysang i går- kos som alltid! :rosasmil:

Føyk rundt i butikker etterpå for å finne diverse bursdagsgaver og andre ting jeg ikke hadde giddet før i uka.

Kom hjem, lagde brownies :sikle: Så kom Luddegutten vår hjem, masse kos med han. Før mannen kjørte meg på et lingon og blåbær- party. Og der brant jeg litt over 800 på gullgutten. Klær han skal bruke når han blir barnehagegutt! :hjerte:

I dag har jeg hatt besøk av T og E på 9,5 mnd. Lukas og E har lekt og kost seg på gulvet. Mamma'ne har først spist lunsj og så mesket seg med brownies og karamell kake....

Når de dro var det fram med støvsuger..igjen...Lukas tok en dubb, og jeg lagde deilig kylling middag. Klokka fem kom N og AG fra jobben på middag. Vi koste oss helt til de dro nå for litt siden. Skravla og sladra... :sjarmor:

Nå skal jeg være bittelitt sosial med mannen..

I morgen kjøretime med Lukas i baksete!! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Limer inn deler av et innlegg fra graviditetsdagboken:

Fikk denne av Kipa kl 8:32:

Er på sykehuset jeg nå.. Mista så mye blod og er på obs... Det gikk galt.

Det var leit å høre vennen!

Jeg tenker masse på deg og dere! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gikk det galt denne gangen da... :cry:

Jeg har avsluttt graviditets- dagboka mi, men fortsetter såklart her. Denne handler jo om Lukas :hjerter2:

Men antakelig kommer den til å handla bittelitt om det som skjedde i helgen også...i hvertfall en liten stund

:sjenert:

Er sliten og fortsatt litt lei meg, men alt er bedre nå. Mannen var en helt hele tiden, han er verdens beste. Jeg vet at han var og er like lei seg som meg, derfor var det han jeg tenkte på da jeg lå igjen alene på sykehusrommet...

Vi snakket liksom ferdig i går, han ringte sine foreldre og fortalte, de visste jo ingenting....Moren mente absolutt at jeg kunne ikke være langt på vei og at såklart det var noe galt. Noen vet jammen ikke hva de skal si...Han sa jo at jeg var antakelig nærmere 3,5 mnd på vei...Men det kunne i følge henne ikke stemme siden jeg slapp utskraping. Hun vet da for f**n ikke hva jeg gjorde i steden for det... :evil:

Jeg var så langt på vei ja...ikke rart magen syntes da... :roll:

Skrwev felles sms til alle som visste,d et var jo endel. Fikk tilbake med engag av samtlige. Trøstende ord, tilbud om hjelp, barnevakt noen å snakke med. Den tøffeste venninna mi, ringte selv. N som jeg skulle gå svanger med.... nå ble det ikke sånn..

En annen gang for oss. ..men ikke på lenge. Dette er det verste jeg har opplevd, smertene, uvissheten- samtidig visste jeg vel......kulden hos enkelte i personalet. Jammen glad det ikke var førstemann for meg, for maken til umenneskelig megge jeg møtte på... :-x Men de fleste var søte og snille...

Skal avbestille den etterlengta legetimen, og få meg p- piller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukas var i sin aller første bursdag på lørdag. Han lekte med andre smårollinger, tok fra leker, slo litt, hyla litt, lo og koste seg :hjerte:

Han fikk smake både på gele og sjokolade kake, og det var jammen godt ja!! :sikle:Tre timer holdt han ut, sovna på vien hjem som en slagen helt.. :ler2:

S som hadde bursdag hadde så fint verktøysett, og Lukas ble helt forelsket i hammeren,. Siden han var 8 måneder samme dag, stoppet vi i en lekebutikk på hjemveien og kjøpte den verktøykassa til han. Det er favoritten nå :ler: Og snekker- pappa er stolt :wink:

I sted da jeg løftet han opp fra lekegrinda vinket han og jeg er nesten sikker på at han sa hadet...men det må jo være min tyding...for det er tidlig..Vi vinker og sier hadet til han så han kan jo ha fått det med seg. Og bablingen er i ferd med å skifte lyd om dagen, i går gikk det i NA- NA- NA :hjerter:

:hjerte: Han er vår lille skatt, og nå sover skatten :hjerte:

Kjøretimen i dag har jeg avlyst...er bare hjemme og suller...Men vi skal på babysang i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...