Kipa Skrevet 23. august 2004 Forfatter #601 Del Skrevet 23. august 2004 Lørdag gikk vi inn til byen på ettermidagen med Lukas i sportsvogn. Han storkoste seg, masse å se på- både i lufta og rundt omkring! Spiste middag på lerettet, Lukas satt i vogna og var så snill, fikk litt mat og sovna som vanlig åtte, mens vi fortsatt satt ute og spiste og koste oss. Møtte pappa og kjæreste, Lukas fikk en bamse han hadde vunnet. Stas, for den var rød og med en gull snor til å dra i.. Lukas sov til vi var hjemme, rakk en buss og fikk med oss finalen i Paradise hotel.. :oops:Og han sov til neste morgen... :rosasmil: I går var den sosiale dagen. Første et par timer hos morfar, midddag og kaffe & kaker hos fetter + fam og en liten svipptur innom N, E og S. Og nå tror jeg jamen S skal bli storesøster, N hadde en liten kul på magen, spiste ikke noen boller og så trøtt ut..Hadde vært veldig moro da og få omtrent likt... Stakkar Ludde halter rundt på tre bein..fikk glass- skår i poten sin i helgen, og er så redd for å tråkke ned... :cry: Han er så uheldig., får masse kos i dag. Nå sover Lukas så jeg skal bare kose med Ludde! Det er skikkelig høst ute nå, kaldt i lufta, og jeg aner ikke hva jeg skal kle meg med... Men det er jo en fin tid som kommer nå også da,innekos, med alle reality program som begynner igjen. Gleder oss til Farmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 23. august 2004 Forfatter #602 Del Skrevet 23. august 2004 Mamma er gæren...hu fikk aldri tak i noen benk den dagen, men kom derimot med to så kule lamper at det er ikke sant!! Ser utrolig stilige ut og er lekre til både tapet og sofaen. Men i dag kom hun med et speil som hun bare måtte kjøpe til oss...Stort fasett slipt med mørkebrun ramme med en smal gullkant. Nå er stua vår lekker!!! Skal se etter mørkebrune rammer til tre av de forstørra bryllupsbilder vi har og henge opp dem også. - moro med flott hus!! Har jo fått gardiner av mamma også, har hengt opp i spisestua men trenger en lengre gardinstang til stua..må se og få kjøpt det og få opp gardiner der også nå som tussemørke kommer trenger vi litt lunt og varme.. - og jeg må vel bare innrømme at jeg er materialist :oops: ..liker i hvertfall å ha det fint rundt meg. Mannen er og setter opp hylle på gjesterommet ( garasjen) Der skal vi sette alle spillene våre slik at vi vet hva vi har...og gjestene kan låne, tenkt eå sette bøkene min ed er også frem til dette soverommet blir kontor. Og gjett om jeg gleder meg til mannen skal begynne på Lukas' soverom. Det skal være eplegrønt og jeg har funnet tapet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 23. august 2004 #603 Del Skrevet 23. august 2004 Så fantastisk snill mamma Godt at hun passer på dere Jeg liker også å ha det fint rundt meg, så jeg skjønner godt din materialistiske tankegang jeg Så lenge det ikke går utover noen, så er det lov syns jeg Hvordan er formen din da?? Takler kroppen graviditeten? Stor nattaklem fra Meta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. august 2004 #604 Del Skrevet 24. august 2004 Hørte fra Lillen at dere har det kjempe fint hjemme ja Kipa.. Å har du bilder, så gjerne send med MASSEVIS Jeg tror sannelig jeg LIKER mamman din VELDIG GODT! Herlig dame !!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. august 2004 #605 Del Skrevet 24. august 2004 Forresten så er vel mor og datter ganske så likt herlige tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 24. august 2004 Forfatter #606 Del Skrevet 24. august 2004 Mamma er søt ja, det er det ingen tvil om. Alle som møter henne "faller" for henne- men jeg kan desverre si at jeg er helt ulik henne... Har heller arvet pappa sin lunefullhet og temperament....Men kan jo være gladjente også da! Jotakk, Meta jeg har det bra. Synes kroppen klarer det fint forløpig. Er takknemlig for at jeg har sluppet unna med den verste kvalmen, enda..er kvalm hver dag, morgen og kveld, men det går bort om jeg tar noe å spise på. Men jeg finner ikke marie kjeks..vet ikke om det er det jeg vil ha heller. Har kjøpt sånne som har den teite reklamen med de to damene på kontor hva heter det igjen da..smaker litt salt i hvertfall.." å nei du får kjøpe dine egne.." Fjåsete damer.... Men jeg er jo trøttere enn trøttest!! I går sovnet jeg ikke på sofaen...men med en gang jeg la meg..blir nok lenge til jeg har ork til litt kos igjen..men så har vi vel gjort nok av det også.. Tenker ikke så mye på at jeg er gravid...men skal til legen neste fredag, da ville mannen si det til svigers etterpå, greit nok det..Sliter som sagt med klær... - men alt i alt er det bra! Lukas har vært litt trollete siden helga, men i dag fikk han tatt igjen litt fortapt søvn og ble den engelen han alltid er igjen. Har kost meg med kveldsbading av han. Lenge fikk han ligge og kose seg i vannet og plaske :rosasmil: I dag spiste han brødskive med leverpostei. Mannen har hatt litt lite jobbing nå og var hjemme i dag, de to koste seg på morgenen, og da prøvde mannen brødmat. Hadde gått bra, han smattet og ville ha mer..Snille mannen sa bare sov når Lukas våkna i dag, ved sju. altså litt før enn han bruker..han stod opp og jeg sov og sov til tre gullgutter kom opp i senga for kos :hjerter2: Ludde trasker rundt og syns litt synd i seg selv, og har jo litt vondt enda også..men halter ekstra om vi sier, "hva har du gjort med labben din" i sånn trist tone. Smart..?! Vi synes vi har det fint i hvertfall, men alle har jo ulik smak så det er ikke sikkert det er drømmehjemmet til envher..har ikke noen nye bilder, men skal se hva jeg får til. Litt teit å maile bilder fra huset eller...men om du vil ha så... Jinx Nå skal jeg ut å rydde litt før tv'n overtar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 26. august 2004 #607 Del Skrevet 26. august 2004 Du vet vel at du må maile bilder til meg, hver gang det skjer noe nytt i huset...!? Jeg er spesielt spent på de lampene... Har problemer med å finne lamper jeg liker... Og du har jo så god smak!! :hjerter2: Synes jeg ser for meg en Ludde som ser på dere med valpeblikk når dere trøste-snakker til han... :hjerter2: Dyr er smarte... Gleder meg til å sitte i garasjen hos dere og spille spill med meg selv, når jeg ikke orker å være i hus med dere andre... Er S like gammel som Lukas? Hadde jo vært kjempemoro med to tette begge, både N og du! :-) Tusen takk for kjempefine ord inne hos meg, vennen! Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 26. august 2004 #608 Del Skrevet 26. august 2004 Tittei! Måtte bare inn å hilse på jeg. Og fortelle at jeg er litt misunnelig på eget, selvbygget hus med flott innredning (vet jo ikke om vi har samme smak, men det høres flott ut og det høres digg ut å være så fornøyd med det man eierVi har litt for mye "arve" møbler, men når begge får jobb..DAAAA...hehe Jeg er litt tegneseriefan jeg, og leste nettopp en "ny" babyblues bok. (Det er vel 17stk og jeg har vel kommet til nr 7)....og jeg ville dele noen striper med deg, med tanke på magen din og lille Lukas. (Dama i babyblues får to forholdsvis tette....så da tenker jeg på deg vettu) Her er en Og en til Jeg syns babyblues er hysterisk morsomt så jeg håper du kan kose deg litt med de også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. august 2004 #609 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg har i alle fall lagt Baby Blues til min e favoritter!! Håper du har det bra Kipamoren!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 26. august 2004 Forfatter #610 Del Skrevet 26. august 2004 Tusen takk for hilsner!! Lillen om du skal bo på garasjen skal du da slippe å sitte der i mørket alene... det er både en dobbeltseng og en enkel så du kan ha besøk på rommet om du vil ... Nå om dagen er det desverre helt umulig å få tatt bilder av noe somhelst..mannen har kapra kamera..sitt...og jeg er helt maktesløs...Lampene er kule ja! enten elsker man el så hater man dem... :D N har en jente på 2, 5 år så de får isåfal ikke to tette, men moro alikevel! Ionaa; jeg likte den tegneserien veldig godt, godt å le av det! Tusen takk for latteren!! Jeg har det bra, Magnhild prøver bare å rufse litt, og det er søren ikke lett om dagen.... Lukas liker ikke rufse mamma ..vil ha all oppmersomhet. Men jeg fikk da tatt kjøkkenet ordentlig og støvsugd og vaska gulver. Er ikke kvalm og skal ta fatt på bad nå snaaart...har bare en stor kopp te jeg skal kose meg med først mens jeg sitter litt her. For da er jeg sikker på at jeg må tisse i natt...eh.. Akkuarat som om det er noen bombe om dagen.. Har kommet hjem fra bytur. Møtte L, Lukas gudmor til litt mat & prat..og så etterpå fikk Lukas litt klær av henne, det ble jeg glad for!! Møtte mannen etterpå og så var det han som skulle kjøpe Lukas' klær, er ikke ofte vi er på shopping og jeg hjelp han ikke...litt vanskelig men er fornøyd med resultatet... Det ble en høst- strikka jakke i off white med hette, to bodyer, to strømpebukser og en pysj. Vi skulle bare ha litt. Mannen er nå søt da. Han prøvde jakka på Lukas og så sa han at den fargen kan jo en jente bruke også...tenker på nestemann altså... De vi kjenner som skulle ha i september fikk en jente i går, storebror er 1, 3 år blir jo sånn her og.. L fikk ikke vite noe, jeg kjøpte meg en ny genser i går som ikke var trang...så det så, 199,- er jo ikke noe, og jeg fortjente den!! Det er tenner oppe på gang, Lukas sover urolig, sikler, " biter" og peller seg i munnen hele tiden...kan de ikke bare komme snart da!! Han sover nå, ikke noe problem å legge han :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 26. august 2004 Forfatter #611 Del Skrevet 26. august 2004 Det var jammen en stoooor kopp te.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. august 2004 #612 Del Skrevet 27. august 2004 Så han kapret kamera sitt ja? Du kan få sagt det... Tusen takk for oppmuntring på mail! På det første bilde er Lukas helt lik sin mor! Ser du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 27. august 2004 Forfatter #613 Del Skrevet 27. august 2004 Fredag: -soverom -bad -vaskerom -til arbeid!! og hvor er RUFSE smilyen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 27. august 2004 Forfatter #614 Del Skrevet 27. august 2004 Fredag: -soverom -bad -vaskerom og dessuten stue og en lang tur i duskregn med Lukas og Ludde. Nå er det helgekos med familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. august 2004 Forfatter #615 Del Skrevet 28. august 2004 Om ikke de tennene bryter seg fram snart blir vi gale hele gjengen...Ødelegge nattesøvnen på den måten. Lukas har jo sovet fra åtte til åtte så lenge nå, men så...pling- lys våken halv fire, fire fem....Ludde blir sur, og våken skjønner ingenting..jeg får jo ikke sove av alle låtene fra senga hans, mannen bare våkner litt og snorker videre. Våken fra 4- 6 i natt...blæh! Nå er han så blid at han bare stråler!! Han er jo go' da. det er tenna jeg er sinna på! :evil: jeg r sikekr påa t det er dem, enda jeg ikke kjenner el ser noe..han sikler og peller, gråter til om natten og når jeg smører på sånn greie blir han helt rolig. *Oppgitt* Mannen jobber i dag...blæh... :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. august 2004 Forfatter #616 Del Skrevet 28. august 2004 Først fikk Lukas mat, så Ludde...Så fikk Lukas et bad og så var han trøtt...Da spiste jeg & leste avisen og tok en dusj..Nå skal jeg bake karamell kake! Det blir nok en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. august 2004 Forfatter #617 Del Skrevet 29. august 2004 Det ble en veldig fin dag, som ble avslutta med et helt nydelig måltid laget av mannen. kaken ble perfekt, jøss- jeg klarer det jo nesten hver gang nå... :o Nå i dag lager jeg eplekake, er jeg mamma så er jeg mamma og da må man være litt sånn husmoraktig. Dessuten er mannen så glad i kaker... Jeg gir snart opp å vente på tenner oppe...men at noe sprenger på el hva det gjør er helt sikkert. Våken- natt igjen.... :-x Men verdens gulligaste Lukas sover nå...og jeg er så glad i han, men de tenna...de er jeg sinna på :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. august 2004 #618 Del Skrevet 29. august 2004 Herlig mann! Jeg tror høyere makter kanskje tar igjen for alle de perfekte nettene dere har hatt. De glemte helt at man gjerne skal ha en og annen slik natt, og må nå gjøre opp for glemskheten sin... Forresten: Hvorfor har du ikke nevnt i boken din at Lukas kan fly!?? :o Regner med du bare har glemt det i forbifarten, men det bør komme frem i boken når man har skapt et slikt mirakel!! (viser til bilde av flygende Lukas) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. august 2004 Forfatter #619 Del Skrevet 29. august 2004 Herlig mann lager nå herlig (sen) middag...laksefileter.. Vi har hatt naboene over på kaker, en lang koselig stund. Vi har så hyggelige naboer, har vært med dit og lånt en dvd vi skal se etter middagen. Jovisst kan Lukas fly.... Han flakser med vingene alt han kan, men letter aldri.. Jeg tror også at vi får litt igjen for alle de nettene vi har sovet godt...men det er så j***a vanskelig å stå opp etter en sånn natt.... Jeg tror på bedre tider. Lukas er super blid om dagen igjen og snart sover han fra åtte til åtte igjen også. Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 30. august 2004 Forfatter #620 Del Skrevet 30. august 2004 Lille Lukas våkna i natt og gråt så sårt, han var glovarm... :cry: , målte feber til 38,9. Vi kledde av han og jeg stod opp og gav han drikke og kos....Så da ble vi værende i stua jeg og han. Han var ikke slapp eller sløv, prata og lo med en gang klærne ble tatt av. Utrolig hvor fort en kan bli våken når det mest verdifulle en har er syk... Han sovna i fanget mitt, våkna litt innimellom, målte 38 da klokka var seks så da la jeg han i sin egen seng. Og la meg til å sove litt. Sov urolig og våknet flere ganger... Nå har han 38, 3 men stadig ikke slapp...sover i vugga nå. Jeg ble litt redd i natt, en helt ny situasjon..men det gikk jo bra. Betryggende at han var så aktiv og dessuten ville han ha mme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg