magnhild Skrevet 20. juli 2004 #501 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg følre meg utenfor... Jeg vil også se bilder av Lukas!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #502 Del Skrevet 21. juli 2004 Men om Magnhild vil kan hun få se, ikke bra å være utenfor...Og er Erik I Drammen?? Vi har sovet til nesten ni, vi. Var oppe en tur 6, Lukas fikk mat, ny bleie og så la vi oss i hver vår seng igjen- og sovna godt Sol & sommer i dag også, kan bare ikke bruke denne fine dagen til å være inne..I morgen skal det visst være dritt vær igjen, får rufse- tufse da... Nå skal vi ha frokost, jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 21. juli 2004 #503 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg vil også se.. Hørtes ut som en herlig dag i går, Kipa! Håper dagen i dag blir like flott! Når drar dere på ferie forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #504 Del Skrevet 21. juli 2004 Sånn, muffins i ovnen. :rosasmil: Trapp opp til garasjen samt platået der oppe er nå oljet. Må rydde opp etter meg på kjøkkenet da.. det er det kjedeligste- alt som får plass i oppvaskmaskinen går inn der.. Det har vært nok en sommerdag :o herlig!! Skal dusje, peele, barbere, smøre og fotbade! FOR SNART ER DET FERIE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #505 Del Skrevet 21. juli 2004 Får vel legge inn noen nye bilder i album snart. Men i går så ødela jeg den linken min... :evil: Kan noen gjøre det for meg..Altså skrive nøyaktig det jeg skal ha, så jeg bare kan plotte det inn... Ny avatar i hvertfall! - IQ- Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. juli 2004 #506 Del Skrevet 21. juli 2004 Bilder av Lukas Hvis du nå bare siterer meg så finner du ut hva du må skrive!! Hævv aa gudd naiht! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #507 Del Skrevet 21. juli 2004 Sånn, sånn, sånn og sånn- mangler bare mannen nå!! Han kommer snart, er og ser på jobb.. - men så står det et brett med nystekte bringerbærmuffins på kjøkkenet...lurer på hvem som frister mest... jeg vet hva jeg vil ha i hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #508 Del Skrevet 21. juli 2004 Tusen takk, Magnhild- du er jammen meg en stor knupp- sender over noen ferske muffins jeg. Foresten ta alle sammen så mannen ikke blir i tvil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. juli 2004 #509 Del Skrevet 21. juli 2004 *gomle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 22. juli 2004 #510 Del Skrevet 22. juli 2004 Goo Jeg å vil ha muffins... *stjeler to store* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. juli 2004 #511 Del Skrevet 22. juli 2004 ...og jaggu skal vi ha med sengetøy og håndklær til både oss og svigers og syklene våre... Slik er bare Kipa! Alltid omtenksom! Tar til og med med sengetøy og håndklær til syklene Tusen takk for positive vibber, vennen... Det var første inntak ja, men damen sa hun tvilte på at det ble noe mye supplering. Skjønner ikke helt hvordan hun kan mene noe som helst om hvor mange som takker nei eller ikke møter opp eller slutter etter en uke, men... Kan hende hun tror alle vil beholde plassene sine, siden det er høyt snitt!? Håper dere får en knallfin ferie, alle tre + sykler og familier og hele pakket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. juli 2004 #512 Del Skrevet 23. juli 2004 Ha en flott ferie... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. juli 2004 #513 Del Skrevet 24. juli 2004 Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 26. juli 2004 #514 Del Skrevet 26. juli 2004 Tusen takk for superkoselige SMS mens jeg var på ferie! Savnet deg! Og tenkte på deg - DERE - da vi kjørte gjennom byen deres igjen i går. Atte, hvorfor bor ikke du i trilleturnærheten av meg da? :fy: Håper dere har det nyyyyydelig i Skagen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 30. juli 2004 #515 Del Skrevet 30. juli 2004 Är bara inne och säger Hej. Det är lite härligt att imponera på svigers ja. Inte för att det är huvudsyftet med bakning och matlagning men det är ju alltid lite extra trevligt att de tycker om det jag gör - och mig. För mannen och Malvin har ju redan en stor biljett till deras hjärta. Hoppas ni har det bra på ferie i Skagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. august 2004 Forfatter #516 Del Skrevet 1. august 2004 Har kommet hjem altså, men her var det så mye dumme forandringer at jeg ble helt surrete i huet. Nå blir man sikkert glemt... :-x Vi har hatt en deilig uke i Danmark. Med svigers og mamma + hennes mann. Min halvsøster og niese kom og var der et par dager og mannen sin syster og familie var en dag. Vi har hatt sol og varmt, regn og kaldt... - men så deilig vi har hatt det!! Lukas har bada såvidt i havet, jeg har bada masse. Drukket mange gode viner, feiret bryllupsdag med heeerlig middag+ div drikker... Lukas har vært en liten engel, tilogmed da han var litt ute av form var han blid, fikk litt feber og snørrete et par dager- var mye våken på natten, men gråt han..nei... :hjerter2: Båtturen gikk bra, han sov litt, kikka masse og koste seg, begge veier jeg har fått shoppa litt også, halvpris på Jackpot klær, kjøpte to skjørt og en bukse i lin . En capribukse og en veske..og litt til... Blant annet 9 flasker vin... Lukas har fått ny garderobe av mormor og farmor... :rosasmil: Tann nr to er like langt opp som nr en nå, han er sååå søt når han smiler med sine to tenner!! Vi har besøk fra der mannen er fra, en mamma, pappa og to gutter, 4 og 13 år. Bra besøk som koser med både Ludde og Lukas, hjelper til med å lage mat, rydde bort etc... - me like! Og Lukas sjarmerer alle trill rundt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 1. august 2004 #517 Del Skrevet 1. august 2004 Så utrolig HERLIG det høres ut hos dere da God søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. august 2004 Forfatter #518 Del Skrevet 1. august 2004 Det er en god søndag. Nå skinner sola etter en liten skur og det er korvgrilling på gång... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 1. august 2004 #519 Del Skrevet 1. august 2004 Atte, hvorfor bor ikke du i trilleturnærheten av meg da? :fy: Jeg gjentar spørsmålet, da jeg ikke kan se å ha fått et tilfredsstillende svar... Så flott det høres ut som om dere har hatt det! Gratulerer med bryllupsdagen som var! At din sønn virker som slikt et sjarmtroll på sine omgivelser, har jeg ikke vanskelig for å forstå. Det må han ha fra sin mor, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 3. august 2004 #520 Del Skrevet 3. august 2004 Herlig å lese om lykkelig ferietur Men det er godt å ha deg hjemme igjen... Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg