Gå til innhold

Et helt nytt liv

Kipa

Anbefalte innlegg

Må på butikken også, den paien hadde noen merkelige ingr....potetmel, havregryn...og så trenger jeg smør såklart..... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må nesten inn å le litt også... :ler::ler2:

Mannen klippet gresset i går, var nok litt overivrig- første gang og greier...jeg kom ut og spør, men hvor er solsikkene...han hadde kjørt over dem han... 4 Solsikker som holdt på å vokse å bli store...Kunne jo ikke bli sinna, han ble så flau... :flau:

Så nå har vi nyklippet plen og det kløøøør!! :tunge1:

Har hentet avis og satt på en vask.

Nå kosefrokost!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Klips, det er jo et deilig liv, jeg har rett og slett valgt å ikke fokusere på de mørke skyene som kunne gjort livet mer kjipt...Må bare akseptere at slik er det og ellers har vi det BRA!!

Ellers har vi det veldig bra, både med kjæresterier og familieliv! :hjerte:

Har spist en god frokost, lukas har tatt en liten dubb, dubbet litt jeg også...og så tok jeg han i babybjørn og ludde i bånd og tuslet ned til vannet. Ludde fikk sitt morgenbad...

Nå er det straks grøt og litt dessert tid for små mager, etterpå en ny bleie og i vogn. Ludde i bånd og så en tur på butikk for å kjøpe det jeg mangler. :)

OI, GRØT NÅ!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva Lillen vil ha når hun kommer... :rosasmil:

Cola...

Ingenting med krem..

Gjerne snop (Smash, kina, søppeldynga sak,

potetgull)

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke ostekake heller? ...Men det passer bra for fy filler'n som jeg fyyyser på potetgull om dagen & digg. :roll: ..

-Og cola..*noterer* :ler:

Jeg har laget en så god pai i dag, og det var jammen en rask sak å lage..Takk til svigers..

For spesielt interesserte...

150 g smør

1 dl sukker

3 dl mel

3 dl havregryn

3 ts vaniljesukker

- bare ta alt i en kjele og varm og rør.. :ler:

legg rabarbra i en paiform, 1 dl sukker og litt potetmel, rør rundt og hell over den andre røra..20 min på 225 ' :sikle:

Lurer på om de selger rabarbra på torget, for jeg hadde fått av mamma, vår har ikke blitt stor nok enda..

Lukas har sovet siden kvart på åtte, har vært et englebarn i dag. Fått masse frisk luft og kjærlighet. Og jeg også :hjerte: Vi har kosa oss sånn, satt en time ute og bare sang, tulla og " prata" og så utover vannet...ah- flere slike dager... :hjerter2:

Æsj..nå må jeg rufse...og må i hvertfall gjøre det en gang til før Lillen kommer. Er sjelden vi har så fint besøk... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sikle: Lyster på pai...

Tror kanskje ikke kaker er tingen..

Hun pleier å si at hun blir dårlig av å se på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å vite, også slipper Kipa og ha prestasjonsangst... :ler:

jeg har ikke begynt å rufse jeg.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kanskje en deilig kyllingsalt med alt mulig digg oppi og iskald hvitvin og masse digg etterpå... :sjarmor:

Gi meg et tupp i ræva..noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var bra nå begynner jeg..

Plan;

:roll: badet

:roll: vaskerommet

i dag...og om jeg får tid..støvtørke stua..

:vinke:

Til jinx;

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, her var det jo bare snakk om mat jo :sikle:

Og jeg som prøver å være sunn for tiden...... :roll:

*kjenner halsbrannen komme krypende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer en tannebiss...en liten hvit skarp kant der nede, som ikke var der i går... Og Lukas klør som besatt..humøret er foreløpig bra...Lurer på hvor lange det tar før den er helt oppe jeg.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med den aller første tannen :klappe:

Så søte med riskorn :hjerte:

Er det først slått hull på tannkjøttet,

går det ganske fort for tannen å komme frem..

Litt mer frem for hver dag...

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten med tannen sover.. :hjerte:

og her sitter jeg :o skammer meg litt.har tilogmed bladd gjennom graviditetsdagboka mi... :grinele: så fin tid det var... :wink: Men denne er jammen enda bedre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg i hvertfall dusje...og så skal vi inn til byen, trille eller buss..hmmm, det blir vel været som avgjør det tenker jeg... :klø:

Men først er det jo grøt tid, håper han ikke våkner mens jeg dusjer, er stygt redd for at han er veldig sulten da..Så hva gjør jeg her... :oops:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvs du gjør her?

Jo, det skal jeg si deg!

Du sprer glede ved å skrive nydelige hilsener og vise omsorg for så mange! Du inspirerer ved å fortelle om alt du får til og holder på med, og om de gode, lykkelige øyeblikkene.Det betyr mye for meg at nettopp du er her!

Så får det heller gå ut over rufsetufsinga! :tunge1:

Tusen takk for det vakre diktet (som skapte blanke ting i øynene mine...)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Havsulen!! :kyss: Det var utrolig snilt sagt!! :bukke:

Vi har vært i byen, gikk innom mamma så hun fikk hilse på sin lile venn og se den lille lille tannebissen som stikker fram.. :hjerter:

Jeg har kjøpt meg litt klær jeg!! :hoppe: Det er et begredelig utvalg i skapet om dagen. Kjøpte en ola- capribukse på Aqua, en rosa og rød..stripete genser og en singlet i rød på B- young..Det føles mye bedre nå. :sjarmor:

Lukas sover, er vel sliten etter shopping.. :wink: Han fikk litt mat i byen så han kan nok sove lenge.

Mannen jobber lenge, når han kommer hjem skal vi ukes- handle og så fredagsKOS!! :hjerter:

I morgen kommer fetteren min og hans familie. Skulle ha triksa fram ei kake da..men HVA :klø:

Nå skal jeg rufsetufse bittelitt... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kanskje en deilig kyllingsalt med alt mulig digg oppi og iskald hvitvin og masse digg etterpå... :sjarmor:

En enkel salat hadde jo vært topp!

Sant som Jinx sier; noen ganger får jeg vondt i magen av å se på diverse herligheter. Særlig når jeg er shiitnervøs! Egentlig vil jeg ikke ha noe oppvarting, men noe må vi finne på :ler: Og greit å putte noe i munnen så man slipper å lage ord hele tiden... :oops:

Og hvitvin...kanskje det! Drikke seg til mot før "blind date nummer 2" (Matahari) :ler2:

Men masse digg etterpå er ikke nødvendig. Tror Jinxen følte at godte-shopping før Lillen-besøk var litt overdrevet en gang jeg var der...jeg har musemage vettu! :wink:

Kan det bestilles pent vær...pliiis! :briller:

Fint vær er nødvendig, men det er derimot ikke rufsing. Det er jo bare meg!! :rosasmil:

Jøss, som dere har besøk fremover da! Føler nesten at jeg trenger meg midt imellom to besøk, der dere egetlig skulle hatt litt pause... :tunge1:

Stilig bilde!! :ekstra kul:

Gruuuuer meg!

Gleeeder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...