Gå til innhold

Et helt nytt liv

Kipa

Anbefalte innlegg

Det er jo bra at det ikke blir bedre av allergi pga regn!! Vil ha sommer og SOL!! :kul:

Kjøretime 2 gikk bra, og i dag er nr 3. Skal nemlig ha 5 timer før ferien, de tar ferie fra 12. juli..

I dag er det sommer! :Hehe: Jeg og gutta har gått en lang tur i solen. Nå sover lillevenn 1 i vogn og den andre vennen ved siden av vognen, passer på :hjerte:

Jeg skal møte mannen i byen, like før time, så han og Lukas skal være sammen i mens og så drar vi to hjem og han på jobb igjen etterpå.

Må rufse litt når jeg kommer hjem...

:husarbeid:

I går traff jeg og Lukas N og S, 9mnd, i byen. Vi spiste lunsj på Jonas B og så gikk vi en tur langs vannet.

På kvelden gikk jeg og Ludde en fin tur, er fornøyd med alle turer jeg får gått om dagene :Nikke:

I morgen skal vi til fysio, bare sånn oppfølgingstime, hodet er jo ikke blitt noe rettere..men heller ikke skjevere. Og han snur seg oftere til begge sider.

Mormor, altså min mamma..har vært i Stockholm i helgen,og da vanket det litt gaver på gullgutten hennes..

:rosasmil: olajakke

:rosasmil: buksedress med korte armer og ben i en nydelig lyseblå farge og med hvite striper og krage

:rosasmil: sokker

:rosasmil: t- shirt fra polaren og pyret, blå og hvit stripete

:rosasmil: skjerf til å ha på hodet..

:rosasmil: en leke -giraff

:hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne mormødre er rett og slett gull verdt! Hun koser seg sikkert som kan kjøpe gaver til sin lille venn, så her kommer begge alle involverte heldig ut!

Sånn trilletur i sola høres så koselig ut!!! Jeg vil også! Jeg skal også!

Ha en god uke, frøken bilkjører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kaken hørtes deilig ut.. Tror jeg skal prøve den en gang ja :Nikke:

Så snill mormor Lukas har da :) Milla har også en snill mormor så hun har komplett garderobe og vel så det allerede :ler:

Lykke til med bilkjøringen! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig når mormor skjemmer bort sin lille gullgutt. Håper mormor blir sånn når vår lille gullklump er født også. Noe jeg egentlig ikke tviler på for det er allerede kommet diverse småting derfra :-D . Tror mormor og morfar gleder seg til å møte sitt første barnebarn. De var litt reserverte i starten, men nå som svangerskapet skrider framover er alt litt mer virkelig for dem tror jeg :ler:

Den kaken din høres jo bare deilig ut da :sikle: Tror nok den kommer til å bli bakt i det monjanske hjem i sommer :Nikke:

Lykke til med kjøretimer!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. juli. Ikke særlig imponert over været i dag, men men :-?

Litt sånn sove vær.. :sjarmor: så det har vi gjort, sovet lenge, har jo vært oppe tidlig i dag, men vi la oss igjen alle tre. Ludde er hjemme, han er værsjuk..og jeg også. svart på fjorden, svart på himmelen...

Det dumme er at jeg og Lukas må på helsestasjonen, og det ser ut til å bli regn igjen..Jeg finner ikke regnjakken min etter flyttingen..må nok gå og lete litt til.

Har vannet tomatene, vi har hver vår, min heter det samme som lille venn og mannen sin heter Zep.. :ler: Jeg passer på begge.

Må gå :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moro at så mange skal bake "min" kake..I morgen skal jeg prøve meg på Meta sin jordbærpai!!

Takk for hilsen,Furstina,Jolie, Havsulen, Meta og Monja :kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coral

Bare innom og sier hei :vinke::)

Kjenner meg godt igjen når det gjelder å være værsyk, det skal jo liksom være sol og sommer nå, men den gang ei.. :(

Her var det fint i går, så skal vel ikke klage for mye.. Men i dag var himmelen grå igjen, og sommeren virker langt unna.

Men er bare 1.Juli, vi får trøste oss med at det kan komme mye fint vær enda :-)

Ha en fin dag, uansett vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På måndag är jag i Oslo med mannen och Malvin!

Kanske kommer Kipa och Lukas till Oslo för att ta en kaffe?

Tisdag bär det norröver till mannens familj och fyra veckors semester.

Ha det jättegott i juli om vi inte ses på måndag

Furstina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stikker innom en dag, Kipa! :wink:

Hvis du vil da... :sjenert:

Vil veldig gjerne se huset altså...

Jej!

Håper fysio-timen gikk greit for dere begge.

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder oss til fiiint besøk!!! :hoppe:

Om det hadde passet i dag så kunne jeg og Lukas møtt Furstina og Malvin, hun ringte meg, men jeg måtte desverre ha min kjøretime... :roll: Det var fryktelig synd! Hun var i hvertfall koselig å prate med på telefon, og helt sikkert å møte også. Men en gang når vi skal til St. holm- DA!!

men snart skal vi møte Lillen! Jej! :Hehe:

I helgen har vi vært sosiale. Var hos N og E og lille S på 2, 5 år fredag. Pizza, digg og skravling. Lørdag formiddag kom T og T og lille E på 7 mnd. Vi storkoste oss vi mamma'ne med gullene våre, som fant hverandre. :hjerter:

Mennene våre lagde middag, 7 retters!! T er kokk og mannen min ble lærling :wink: Det smakte helt nydelig alt sammen. +Masse deilig vin :sikle:

I går var vi på Blaafarveverket, traff mange kjente, gikk og tusla med barnevogn og viste fram vår lille skatt. Koste oss. Traff såvidt pappa etterpå.

I dag etter kjøretime har jeg luka i hagen..eller på gresset rettere sagt...M kom på middag kl fem, og etter det har vi spist kake, drukket kaffe og litt viiin

KREM -dager!! :danse:

Nå skal jeg lage noen sjoko- banan kaker og så gå en tur med ludde mens de er i ovnen.

Lukas har blitt mindre skjev i hodet dessuten!! :)

I morgen skal vi en tur på jobben.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var verkligen synd vi inte kunde træffas, men det var trevligt att få prata en liten stund på telefon. Det kommer helt sækert fler tillfællen.

I morgon åker vi vidare norrut... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom da vel! :wink: Du kan campe oppe på garasjen, dine søte små får nok plass i den sprinkelsengen!!

:idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen prater i telefon med svenske kompiser, da kan jeg jo ikke støvsuge som jeg skulle... :sjarmor: Men jeg må det snart..når han er ferdig...

har laget tre kaker og gått en pineliten tur...Men mannen har gått lang tur før i dag med Ludde og jeg har gått hjem fra byen, så turer har vi alle fått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg var like flink til å gå på tur.

Gleder meg sånn til i morgen for da får bestevenninnen min valp!! Engelsk springer spaniel!!! Åhh det skal bli så kos!!! Vil også ha valp... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blaafarveverket er herved notert som fint trilletursted. I det hele tatt er det tusen steder i Norge som jeg kunne tenkt meg å besøke. Norgesferie neste år også, yeah-yeah-yeah!

Bilen vår står på kaia i byen din. Kan du vinke litt til den og passe litt på den til den kommer hit til oss?

Og når er det du er i Skagen igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

.. og så så fint som det er på Blaafarveværket om sommeren!!

Når Lukas blir litt større, kommer han til å elske dyrene som er der - vi har falt helt for den svarte grisen de har, og tar med oss alle barn vi kjenner sånn at vi har en unnskyldning for å titte på den. :ler:

Hilsen en som er fra distriktet.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blaa er ren idyll det. Og spesielt hyggelig er det jo å være der med den man elsker og sitt eget barn... :hjerter:

I går var vi jo på jobben. Veldig koselig å treffe kollegaer og barna, men jeg er skuffet over hun som vikarierer for meg. Det blir litt av en jobb på nyåret.. :roll:Vi som hadde bygd opp så fiin barnegruppe med knallhard jobbing med sosial kompetanse.. :-? Men nå er det et kaos..jeg måtte ta meg i det for å ikke snakke til barna som var "mine"...Jeg vet assistent N er dødsliten også, blir hun som på en måte rekker over alle og alt som skjer

Nå ja, først skal jeg og Lukas kose oss hjemme i et halvt år til :danse:

I dag har vært en daff dag, kraftig pollen spredning og trøtt og litt sur Kipa og litt sinna Lukas... :murvegg:

Derfor var det godt å komme seg litt ut..jeg og mamma har vært og kjøpt stuegardiner, jeg har valgt hun har betalt.. :wink: Snille mamma. Det blir så lekkert! :-D Og så kjøpte jeg en ny duk til stuebordet.

- moro!!

I morgen skal jeg lage en rabarbra- pai som heter bråttom pai, fått oppskrift av svigers..håper det virkelig er en bråttom pai.

Lurer på hva Lillen vil ha når hun kommer... :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

sovna på sofaen i går kveld, mannen klarte ikke å vekke meg..så jeg våkna i natt og gikk i senga og la meg- like trøtt...

:-?

Men det er i hvertfall et nydelig vær!! :kul:

Dasse litt i morgenkåpe, Lukas i pysj. Spise frokost, lese avis og så en tur ut med gutta...

Blir nok en bra dag!!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...