Gå til innhold

Bytte navn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et navn som ligner veldig på en viss forhatt person, så jeg har bestemt meg for å bytte. Med det samme jeg er i gang tenkte jeg å ta nytt både fornavn og etternavn. Men jeg vet ikke hvilket navn jeg skal velge.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og ja, personen er mann.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det litt "hysterisk" å skifte navn da?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det litt "hysterisk" å skifte navn da?

Hadde du visst hvor mange kommentarer man får på det, så ville du ikke spurt. Og aller verst er det i utlandet, hvor folk bare vet om en Anders.

AnonymBruker
Skrevet

"This is Anders from Norway", hehe. Det blir litt som "This is Adolf from Germany".

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Velg ett internasjonalt navn, eller andre navn som finnes i slekta.

AnonymBruker
Skrevet

Albert det er fint!

Gjest juppsi
Skrevet (endret)

Skjønner ikke at folk er sånn. Jeg kjenner en som heter Anders, men har aldri tenkt noe særlig på at ABB heter det samme. Hva er det med folk? Et navn har ingenting med handlinger å gjøre, ingenting med personlighet eller støtte til andre personer som heter det samme.

Endret av juppsi
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Velg ett internasjonalt navn

Okay, men hvilket?

Anonym poster: b859060fe7b0b3e47f0da8d9ab03778b

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare kalle deg selv Andy? Eventuelt Albert eller Andrew. Litt drastisk å totalt skifte identitet og plutselig hete Philip. Hvorfor skal du bytte etternavn?

Anonym poster: 384831c36d105234ddfb3d285cf119c9

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Andre, Axel, Audun, Aslak, Arvid, Arne, Alf, Arthur, Aron, Arnold, Arnie, Ailo, Arnulf, Ari, Armand, Are, Asle, Anton, Antony, Annan, Angus, Andrew (engelsk versjon av Anders), Amund, Alvin, Ali, Alfred, Alexander, Alex, Albin, Aladdin, Al, Aksel, Alan, Adrian, Adam, Abraham, Abel.

AnonymBruker
Skrevet

Andre, Axel, Audun, Aslak, Arvid, Arne, Alf, Arthur, Aron, Arnold, Arnie, Ailo, Arnulf, Ari, Armand, Are, Asle, Anton, Antony, Annan, Angus, Andrew (engelsk versjon av Anders), Amund, Alvin, Ali, Alfred, Alexander, Alex, Albin, Aladdin, Al, Aksel, Alan, Adrian, Adam, Abraham, Abel.

Hva med Adolf?

Anonym poster: 9137004275b73219ff4359f3fb736020

AnonymBruker
Skrevet

Han kalte seg Andrew Berwick i manifestet. Så navnet Andrew er like ille som Adolf og Anders.

Gjest juppsi
Skrevet

Hva med Adolf?

:skratte: og et etternavn på H. som Hifler :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Så hva heter du, TS? Anders Brevik? Anders Brevig? Eller rett og slett Anders Breivik?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et navn som ligner veldig på en viss forhatt person, så jeg har bestemt meg for å bytte. Med det samme jeg er i gang tenkte jeg å ta nytt både fornavn og etternavn. Men jeg vet ikke hvilket navn jeg skal velge.

Hva med Kurt Nilsen? Eller Thor Heyerdahl?

Skrevet

Adolf Stifler?

Skrevet

Herregud, det er flere titalls tusen personer i Norge og andre land som heter Anders. Du er ikke den eneste med det navnet. Synes det er litt hysterisk å bytte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...