Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Twinklefart
Skrevet

Jeg liker menn, og jeg liker rosa, kombinasjonen gjør meg ingenting :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosa på menn er så turn-off som det går an å bli i mine øyne. Jeg misliker virkelig rosa og de liknende fargene, som feks lilla (men lilla på menn funker derimot, faktisk).

Men rosa...? Nei. Nei, nei, nei.

• Liker 2
Skrevet

Om mannen er kul uten rosa klær er han også kul i rosa klær. Han douchen på eksempelbildet lengre opp i tråden er doing it wrong, btw.

Kjæresten min er SØT i rosa. Kanskje søtest i klær som bare har litt rosa på.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være pent :) Rosa er ikke en jentefarge.

Anonym poster: b5b204522ccaaebb432d33f87a8eac10

Skrevet

Om han har en fargerik stil i utgangspunktet (type hiphop,skater,snowboard stil) så er ikke rosa(helst knall) galt. men lyserosa skjorter og sånt, fysj.

Skrevet

Kommer an på personen.

Personlig ville jeg ALDRI gått med noe rosa på meg.

Skrevet

Hva synes dere om jenter som kler seg i blått? Turn-off?

Skrevet

Nå gikk jeg nettopp i en kortbukse med noen rosa striper i seg og røde loafers. På Platekompaniet ble jeg tatt for å være homse og ble dermed fortalt om tilbud på Justin Bieber og One Three Hill av herren bak disken, men utenfor Jack & Jones ble jeg der i mot sjekket opp av en modellpen dame. Hahaha!

• Liker 1
Skrevet

Hva synes dere om jenter som kler seg i blått? Turn-off?

Det er jo ikke det samme. Virkelig ikke. Å forklare det er noe jeg ikke orker å begi meg ut på, men lyserosa er en veldig feminin og søt farge. Jeg bruker ikke lyserosa, synes det ikke er noe pent. Blått er jo en farge som brukes av blant andre Facebook og Twitter fordi det er en beroligende farge.

For meg er rosa (spesielt lyserosa) en barnslig farge, som lyser uskyldighet eller personligheter som rett og slett er litt... barnslige. Rosa på gutter er for meg et like stort turn-off som sleik og hvite bukser.

AnonymBruker
Skrevet

Flere fotballag har rosa drakter, så å kalle det en feminin farge er idiotisk.

AnonymBruker
Skrevet

4242382591.jpg

Skrevet

Det er jo ikke det samme. Virkelig ikke. Å forklare det er noe jeg ikke orker å begi meg ut på, men lyserosa er en veldig feminin og søt farge. Jeg bruker ikke lyserosa, synes det ikke er noe pent. Blått er jo en farge som brukes av blant andre Facebook og Twitter fordi det er en beroligende farge.

For meg er rosa (spesielt lyserosa) en barnslig farge, som lyser uskyldighet eller personligheter som rett og slett er litt... barnslige. Rosa på gutter er for meg et like stort turn-off som sleik og hvite bukser.

Tenk å være så firkantet i 2012...folk kler seg i MYE verre ting enn rosa....

AnonymBruker
Skrevet

It's just a color.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...