Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om gutter som kler seg i rosa? Turn-off?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kan passe på noen, men de som er litt småfemi av seg fra før av bør nok holde seg unna.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mens%20Pink%20Classic-Fit%20Black%20Big%20Pony%20Polo%20T%20Shirt.jpg

Ser da ikke så femi ut? Kanskje kombinert med vestkantsleik, sminke og brunkrem, men man trenger ikke være homo eller lite maskulin for å gå i rosa.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Rosa er rosa. Det er kun en farge, ikke noe mer. Jeg føler meg så sikker på min legning at jeg mer enn gjerne kan ta på meg en rosa skjorte, pique eller genser uten å føle meg homo.

En generell regel er at du kan gå med antrekket om du føler deg komfortabel i det, om ikke skal man unngå akkurat det antrekket.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rosa er for bimboer og homofile menn :skravle:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Snasent :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For sosser og homser.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jeg liker rocka mannfolk. hadde vært litt merkelig med rosa klær på en slik kar må jeg si...(for min smak).

uansett foretrekker jeg menn i andre farger enn rosa.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Turnoff.

På han og? ;)

Wallpaper+CR+pink.jpg

• Liker 1
Skrevet

Nja, noen kler det helt ok andre ikke. Og så kommer det an på hva man har til av buker, jakke etc. Har man litt skills med klær kan nok mange få det til å funke:)

Skrevet

På han og? ;)

Ja :gjeiper: Det blir bare femi og feil..

• Liker 4
Skrevet

For det meste synes jeg ikke jenter heller kler rosa, kommer selvfølgelig ann på. Så JEG kommer hvert fall aldri til å gå i noe ros...frivillig.

Skrevet

Jeg vet rosa en gang i tiden var en mannefarge og i våre dager burde man kunne gå i hva man vil.... Men jeg liker virkelig ikke rosa på menn :riste:

AnonymBruker
Skrevet

Postet bilde

Hvorfor blir bilder slettet og erstattet av "postet bilde" her? Hvis det ikke er lov å poste bildelinker, hvorfor er muligheten der?

Skrevet

Jeg liker ikke rosa på noen mennesker, jeg :riste:

• Liker 1
Skrevet

Man kler seg i det man vil, og fargen på klærne er ikke særlig avgjørende i hvorvidt jeg liker en fyr eller ikke. Og det meste kan vel kanskje være fint om det kombineres riktig.

Men nei, i utgangspunktet er jeg ikke spesielt glad i rosa på menn. Synes eksempelbildet i innlegg #11 f.eks. ser litt håpløst ut. Ser så feminint ut liksom. Menn trenger ikke å være macho-macho, men når en fyr ser ut som om han liker andre gutter så er ikke det noe jeg personlig blir tiltrukket av.

Skrevet

Har litt med rosafargen å gjøre syns jeg. Lyserosa er ikke pent på noen, men litt knæsjrosa er bare kult!

Driver og skal få gubben te å kjøpe dress og da må jeg bare få han til å kjøpe knæsj/mørkerosa skjorte siden jeg ofte har rosa og svart på meg =P

AnonymBruker
Skrevet

På han og? ;)

Wallpaper+CR+pink.jpg

Hvor er han der kjekk, tiltrekkende eller heit i utgangspunktet?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...