Gå til innhold

11 stemmer

1. 1. Er Berlin en bra by?

• Ja
      11
    • Nei
      0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har lyst til å reise til Berlin nå i sommer, men vi er så usikre på hvor det er smart å bo.

Har sett rundt, dersom en vil ha storby, mat og shopping, hvor bor en da?

Mine kriterier:

* Ikke over 4000 i hotell

* Ikke være avhengig av transport over alt

* Gode shoppingmuligheter.

Vi er btw 22 og 26 dersom det skulle ha noe å si.

Så kjære KG're, noen tips til oss?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe deg med hotelltips, men ville bare si at Berlin er en helt FANTASTISK by!! Spesielt om sommeren :) Husk å leie dere sykler og dra til Tiergarten!

Skrevet

Mine kriterier:

Dårlig med tips, skal dit selv for første gang om noen uker (skal bo i Prenzlauer-Berg), men lurte på hva du legger i prisgrensen din: per natt, per person eller samlet for hvor mange netter? Har generelt inntrykk av at hotell er rimelig i Berlin sammenlignet med en del andre europeiske storbyer.

AnonymBruker
Skrevet

Følger med på denne siden jeg skal dit selv for første gang :)

Hva lønner det seg å handle der? Er det noe spesielt innenfor mat og drikke som bør bli med hjem? Vi er ekstremt glad i mat nemlig.

Ang. hotell så fikk vi en uke for 5200 i studioleilighet i Mitte, tror det er en bra pris.

Skrevet

Vi betaler ca 1100 (for dobbeltrom) for helt greit 3* hotell med frokost i tre netter. Ikke noe fancy, men så ok ut, fått gode tilbakemeldinger på nett. Nær t-bane oc i området vi ønsket å bo.

Skrevet

Da har vi bestilt fly, kom på ca 1750 kr! Fant et hotell til 4300 ca for 7 netter. Weee

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg og kjæresten har lyst til å reise til Berlin nå i sommer, men vi er så usikre på hvor det er smart å bo.

Har sett rundt, dersom en vil ha storby, mat og shopping, hvor bor en da?

Mine kriterier:

* Ikke være avhengig av transport over alt

* Gode shoppingmuligheter.

Vi er btw 22 og 26 dersom det skulle ha noe å si.

Så kjære KG're, noen tips til oss?

Berlin er en fantastisk by! Vi var der på kjærestetur for noen år siden, da i desember. Vi bodde på dette hotellet: Berlin Mark Hotel Det kan virkelig anbefales! Billig, sentralt, rent og pent. Da har du gangavstand til masse shopping, spisesteder og severdigheter!

God tur! :)

-CoffeeCup :kaffekopp:

Skrevet

Har vært der med skolen to ganger, så vet ikke mye om hoteller og lignende, annet enn at det var et awesome sashotell der med akvariumheis:D

Vil også anbefale Das Klo som er en bar med "do-tema", veldig shabby såklart men ganske kult da!

Gjest villrev
Skrevet

Anbefaler deg å leie sykkel når du er der, er veldig fint å sykle rundt i byen og parkområdene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...