frøkna Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 DB's artikkel Måtte le litt av hvordan de vinkler denne artikkelen. Om norske menn virkelig ikke ser "bløffen" som er så obvious at det ikke er måte på så har de nok mange andre problemer også.. At profilene de har på facebook er falske, og interessen disse kvinnene har for mennene er et skuespill skjønner de vel innerst inne? "- De pirret meg for å tjene penger, og jeg ble lurt." Sier han ene. Jeg undres litt hva han trodde motivene til kvinnene var da han ringer inn til en sextelefon.. 3
Anglofil Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Må si meg enig. Altså, hvis man går på noe slikt så får man nesten bare takke seg selv. Mvh Yvonne 1
Arlea Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Verden vil bedras, og det er vel i bunn og grunn lite nytt i det. Når det er snakk om en økonomisk transaksjon, er det vel alltid greit å spørre seg hva andreperson egentlig får ut av det, om det være seg en flink ekspeditør som forteller deg om et flott produkt du bare må ha, eller som i dette tilfellet; vertinner på en sextelefon. I utgangspunktet er det jo et fair game. Samtidig synes jeg det er litt småtrist. De fleste som ringer er vel ute etter en pirrende samtale og bare det, men mange som ringer er nok også ensomme, og er man sulten på mellommenneskelig kontakt, så er man jo mer utsatt for å legge mer i relasjoner som egentlig ikke finnes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå