Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei..

Er sammen med en gutt jeg liker veldig godt. Men det er et lite men..

Først må jeg si at jeg ikke har noe imot en hårete brystkasse. Men synes definitivt det ikke er noe pent med hår på rygg. :-( Er litt turn off..

Jeg har flere ganger prøvd å overtale typen min til å fjerne hårveksten han har på ryggen (jeg kan til og med hjelpe han), men han nekter altså plent og mener at menn er menn og skal ha hårvekst på kroppen. Er det urimelig av meg å mase sånn om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Purelove
Skrevet

Altså? er det mulig? en mann skal ha hår! gjerne overalt :) Liker ikke hårfrie menn, heller ikke hårballer, men litt hår her å der er jo greit det. Å ta bort håret er ikke noe jeg vil anbefale deg :fnise: Det gjør "problemet" verre.

• Liker 4
Skrevet

herregud JA! Du er urimelig :nei:

la de stakkar mennene med hår være til oss andre som setter pris på mannekroppen som den er :lur:

• Liker 4
Skrevet

Ja, det er urimelig. Å spørre forsiktig om han trives med det er én ting (det kan være sårende nok bare det), men å mase om at han skal fjerne det blir totalt urimelig. Helt greit at hår på ryggen ikke akkurat er det peneste du vet om, men det er faktisk du som har et problem her - ikke han.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de andre her. La han få ha håret på ryggen om han selv er fornøyd :)

Jeg har ingenting imot en håret rygg, men det finnes så klart grenser for hva som er sexy :)

Skrevet

Hår er greit...pels bør stelles

Skrevet

En ting til her også.

Han synes feks jeg bør fjerne kjønnshåret mitt (noe jeg også gjør ).

Så det kan ikke gå begge veier her altså?? Han forventer jeg fjerner håret mellom beina, mens jeg ikke har lov å synes han bør fjerne pelsen han har på ryggen?

Han hadde sett såå mye bedre ut uten hår på rygg/skuldre, blir faktisk litt flau om vi er på stranda og han tar av seg skjorta si.

Skrevet

En ting til her også.

Så det kan ikke gå begge veier her altså?? Han forventer jeg fjerner håret mellom beina, mens jeg ikke har lov å synes han bør fjerne pelsen han har på ryggen?

Han hadde sett såå mye bedre ut uten hår på rygg/skuldre, blir faktisk litt flau om vi er på stranda og han tar av seg skjorta si.

Bever mot pels er et ærlig bytte

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner deg godt jeg, ts! Jeg hadde nok hatt litt problemer med en hårete rygg også.. Du får prøve å la pelsen mellom beina gro og se hva han sier da! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har personlig ingen problemer med en hårete mannerygg :lur:

Men om han krever at du fjerner ditt kroppshår så synes jeg du kan krever det samme av ham egentlig.Alternativt kan du jo bare la alt kroppshåret ditt gro og se hva han synes om det :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Menn skal være menn. Men det er lov å stusse litt da.

AnonymBruker
Skrevet

La ditt eget hår gro og se hva han sier. Da mener jeg armhuler, legger, ALT!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hør på disse hønene, TS.

Hår på ryggen er STYGT og UFYSELIG.

Jeg skjønner godt at du vil at han skal fjerne det. Hvis han i tillegg har nerver nok til å be deg om å fjerne kjønnshåret uten å ville fjerne noe hår for deg, så går det for langt.

Si til han at hvis han ikke fjerner rygghåret momentant, så gror du en ripsbærbusk mellom lårene.

Skrevet

Jeg er enig med flertallet at mannfolk skal være hårete, min er ganske hårete og jeg gir blanke i det, han er hot uansett :rodmer: Men hvis din fyr ber deg om å fjerne hår så bør du kunne be han om å fjerne hår.

AnonymBruker
Skrevet

En ting til her også.

Ja, da blir det noe annet. Krever han at du fjerner hår, så må jo du kunne kreve det av han også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg vil heller ha en mann med en del hår på ryggen enn en som har 3 hår på hver skulder(ja jeg har møtt en slik en)

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Menn skal være menn. Men det er lov å stusse litt da.

Helt enig.

Jeg må si at jeg stusser litt over overfladiskheten fra slike som TS.

Skrevet

Ja du er urimelig! Og frekk!!

Det er ingen som velger om de skal få hår på ryggen eller ikke. Er du virkelig glad i mannen bør ikke dette ha noen betydning uansett spør du meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde såkalt pels over ryggen, og syntes ikke det var noe særlig pent. Hadde ihvertfall ikke selvtillit nok til å dra av meg skjorta på en varm sommerdag uten at jeg hadde fjernet håret med barberhøvelen eller fått det vokset vekk hos en spasalong.

Imidlertid ble jeg lei av å bruke tid på dette. Barbering er noe herk og voksing av hår holder toppen 2-3 uker (som en da må vente nye 2-3 uker så det er langt nok til å vokses igjen). Så løsningen ble å fjerne pelsen permanent med laser (diodelaser).

Etter 10 behandlinger i løpet et halvannet år og ca 50000 kr fattigere så er nå ryggen, skuldre og overarmer hårfri.

Er nå gått to år siden siste laserbehandling og er kjempefornøyd med resultatet. Slutt med barbering og voksing, og av med skjorta. :-)

Resten av hårveksten på kroppen bryr jeg meg ikke om, skal jo tross alt være litt mann. Var kun ryggen som plaget meg. Har jo ikke lyst å gå rundt som en neandertaler.

Med dagens motebilde som inkluderer fobi mot kroppshår må jeg si jeg berømmer de karene som tør å dra av seg skjorta på beachen med en tett pels på ryggen. Respekt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En ting til her også.

Hvordan har denne forventningen blitt lagt frem? Og hva skjer dersom du sier "beklager, kjønnshår er viktig for meg, så jeg vil ikke fjerne det"

Dersom du så det å fjerne dine hår som et byttemiddel i kampen om hans ryggpels burde du sagt dette før du tok frem høvelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...