AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Hadde en ONS i natt, en fyr jeg kjenner litt fra før sånn overfladisk. Han var ekstremt kjærlig og kosete, ikke bare når vi "holdt på", men hele natta, på morningen osv. Kysset meg ømt overalt, klemte meg inntil seg, "tegnet" ansiktstrekkene mine med fingrene, strøyk på meg konstant, så meg dypt inn i øynene.. Koselig det, bare veldig uvant. Hva får en fyr til å gjøre sånn? Har aldri tenkt at han var interessert i meg, men nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. 1
Gjest notetur nomen Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Hadde en ONS i natt, en fyr jeg kjenner litt fra før sånn overfladisk. Han var ekstremt kjærlig og kosete, ikke bare når vi "holdt på", men hele natta, på morningen osv. Kysset meg ømt overalt, klemte meg inntil seg, "tegnet" ansiktstrekkene mine med fingrene, strøyk på meg konstant, så meg dypt inn i øynene.. Koselig det, bare veldig uvant. Hva får en fyr til å gjøre sånn? Har aldri tenkt at han var interessert i meg, men nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. At han 1) trenger nærhet og ønsker seg kos selv og 2) kanskje er intressert i mer enn bare å være et ons. 7
Shades Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Alle trenger en god klem en gang iblant :-D Ta det som ett kompliment. 6
Gjest Janus Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Og dette likte ikke du? Om jeg går til sengs med en jente så liker jeg henne veldig godt og har lyst å oppleve hele henne og kysse hver eneste millimeter av hele kroppen hennes. Selve penetreringen er mindre viktig og kun del av en større opplevelse. Selvsagt er han interessert i deg når han går til sengs med deg, men akkurat hva han er interessert i er et annet spørsmål. 8
Gjest LillaGorilla Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Har opplevd dette jeg og, og det trenger ikke være noe mer enn et ONS. Noen er bare mer kosete enn andre Nyt det mens du kan! 5
Konservativ Mann Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Alle trenger en god klem en gang iblant :-D Ta det som ett kompliment. Nettopp
Gjest "gjest" Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Han var vel rett og slett bare en "koskaill" da.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 Med mindre dette var en jeg hadde sterke følelser for, så hadde dette antageligvis blitt for mye for meg. Altfor... for mye, rett og slett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå