AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Hei! Jeg har aldri vært særlig opptatt av å telle antall dager i en syklus, men etter jeg tok en angrepille for et år siden, gikk jeg gjennom noen måneder med mye mellomblødninger og rare menstrasjoner. Når det pågikk begynte jeg å skrive ned når jeg hadde mellomblødninger osv, for å holde oversikt:P Nå har jeg derimot hatt vanlig mens uten mellomblødninger hver måned siden okotber i fjor, men antall dager i hver syklus kan variere mellom 30-40 dager.. Det er aldri samme antall dager i en syklus hvis dere skjønner. Tror kanskje jeg hadde slike sykluser før angrepillen å, men husker ikke helt. Mener jeg husker at eneste gangene jeg visste akkuratt hvilken dag mensen kom på var når jeg gikk på p-piller (sluttet for 1,5 år siden). Før har jeg alltid bare visst at "nå kommer vel mensen snart", uten å telle dager... så det jeg lurer på er altså om det er normalt at syklusen variere slik fra måned til måned? Eller har jeg uregelmessig mens?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå