Gå til innhold

Date kvinnelig lege?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne dere menn tenkt dere å date en kvinnelig lege hvis hun var pen? Hvilket yrke har du selv?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne gjerne tenkt meg å date en mannlig lege! :rodmer:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke tenkt meg det, er matematiker.

Skrevet

absolutt. jeg har hatt lyst til å studere medisin selv, og ser potensielt mange kommende interessante samtaler og et lærerikt forhold. jeg liker mennesker jeg kan dele kunnskap med, og som har noe/mye å lære meg også.

med dette sagt, jeg er egentlig ikke så fryktelig nøye på hva utdannelse og jobb min eventuelle partner har, men jeg ville løyet om jeg sa at det ikke var positivt med en kvinne som har studert noen år.

selv stabler jeg i hop et firma, for tiden. utdannelsen min er veldig varierende og for all del spennende.

Skrevet

Hvorfor skulle man utelukke å date en lege? Jeg kjenner kvinner som er leger, og de er akkurat som alle andre.

Skrevet

Spiller yrke egentlig så mye rolle. Greit nok, og håper ikke jeg fornærmer noen, men sitter noen i kassa på Rimi HELE livet, så kan det vitne om mangel på mål i livet. Men på en annen side pleeir folk med tilsvarende utdanningsnivå å søke sammen, hvorfor vet jeg ikke, leste det i Aftenposten for noen år siden.

Skrevet

Kunne dere menn tenkt dere å date en kvinnelig lege hvis hun var pen? Hvilket yrke har du selv?

Dater deg gjerne. Men hvorfor spiller mitt yrke noen rolle?

AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Dater deg gjerne. Men hvorfor spiller mitt yrke noen rolle?

Har ikke sagt det spiller noen rolle. Ønsket bare å vite om de som kunne tenke seg å date en kvinnelig lege selv er høyt utdannet, eller om også andre menn kunne tenke seg det. Nå er ikke jeg lege da. Er en 18 år gammel jente som tenker å kanskje studere medisin. Lurte bare på hvordan menn ville se meg om jeg ble lege. Uansett kommer ikke svarene her inne til å påvirke mitt valg.

Dater deg gjerne om du er kjekk. :fnise:

Skrevet

Spiller yrke egentlig så mye rolle. Greit nok, og håper ikke jeg fornærmer noen, men sitter noen i kassa på Rimi HELE livet, så kan det vitne om mangel på mål i livet. Men på en annen side pleeir folk med tilsvarende utdanningsnivå å søke sammen, hvorfor vet jeg ikke, leste det i Aftenposten for noen år siden.

Hvis noen sitter i kassa på Rimi hele livet fordi de vil leve for andre ting enn jobb så bør jo det være greit. Kanskje de bare jobber for å få råd til å gjøre det de ønsker å drive med og dermed gir blaffen i hva de jobber med så lenge pengene kommer inn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

omg, nei tror jeg ville følt meg dom sammens med ei matte smart jente som har studdert i seks år.. Sorry hjelper ikke om du er pen engang :tristbla:

Gjest Bandit
Skrevet

Hva dama jobber med har ingenting å si for min interesse eller manglende sådan.

AnonymBruker
Skrevet

Stusser litt over overskriften.."For høyt oppe" hvordan da? Det er jo et vanlig yrke.

Mange har lange universitetsutdanninger i dag.

Kjenner en kvinnelig lege som er gift med en snekker. Tror ikke utdanning har så mye å si.

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Kunne datet en som gikk på legestudiet. Har jo hatt anatonomi så kunne snakket litt om felles fag :gjeiper:

Så kunne jeg sagt at hvis det ikke var for min vitenskap, så ville hele sykehuset hennes vært rendt over av dødelige bakterier :) mhm!

Skrevet

hjelpe meg, så irriterende topic. Sagt det før og sier det igjen, LEGER ER FOLK AKKURAT SÅNN SOM ALLE ANDRE!!

• Liker 1
Gjest Søgni
Skrevet

hjelpe meg, så irriterende topic. Sagt det før og sier det igjen, LEGER ER FOLK AKKURAT SÅNN SOM ALLE ANDRE!!

Jeg har sett verre temaer her inne, for å si det sånn. Yrke og utdanning i sammenheng med partnervalg er et interessant tema, synes jeg. Selvsagt er leger folk som alle andre, men det tror jeg ikke er poenget til TS. Hvorfor er dette temaet verre enn f.eks. om man ville datet en dame med hengepupper eller små pupper, en mann på 1.65, en mann med kort penis etc.? Det er nesten så det er forfriskende med en sånn tråd som ikke omhandler utseende.

Skrevet

Jeg har sett verre temaer her inne, for å si det sånn. Yrke og utdanning i sammenheng med partnervalg er et interessant tema, synes jeg. Selvsagt er leger folk som alle andre, men det tror jeg ikke er poenget til TS. Hvorfor er dette temaet verre enn f.eks. om man ville datet en dame med hengepupper eller små pupper, en mann på 1.65, en mann med kort penis etc.? Det er nesten så det er forfriskende med en sånn tråd som ikke omhandler utseende.

beklager, er bare veldig irriterende når man er i yrket selv og det til stadighet dukker opp tråder hvor leger blir omtalt som om de var utenomjordiske

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt greia med alle trådene som henvender seg til menn. Hadde ikke de passet mer i et annet forum der det kanskje er litt flere menn? Er jo klar over at det er menn her også, og det er jeg glad for de kan bli et friskt pust med testosteron (ordet er ikke i ordboka her inne en gang :fnise: )

Men de er jo i mindretall, og selv disse trådene som kun ønsker svar fra menn er ca halvparten av de som svarer kvinner..

• Liker 3
Skrevet

:fnise:

Har ikke sagt det spiller noen rolle. Ønsket bare å vite om de som kunne tenke seg å date en kvinnelig lege selv er høyt utdannet, eller om også andre menn kunne tenke seg det. Nå er ikke jeg lege da. Er en 18 år gammel jente som tenker å kanskje studere medisin. Lurte bare på hvordan menn ville se meg om jeg ble lege. Uansett kommer ikke svarene her inne til å påvirke mitt valg.

Dater deg gjerne om du er kjekk. :fnise:

Ok, jeg har enda lengre utdanning og jobber innen et tilgrensende metodisk fagfelt. Det kan nok rent statistisk være litt sånn som du antyder men ikke i så stor grad at det overhode vil bli noe problem for deg. Ja, jeg er kjekk. Men du er nok litt for ung for meg. ;)

Skrevet

Det er nesten så det er forfriskende med en sånn tråd som ikke omhandler utseende.

Den handler litt om utseende, da. ;)

"Kunne du tenkt deg å date en kvinnelig lege hvis hun var pen?"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...