Gå til innhold

Er eg egoistisk om eg....

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer an på utdannelsen og hvor lett det er for samboer med samvær.

Dette er da uansett barnefarens problem, og han er formodentlig velkommen til å kommme på besøk regelmessig. Han må finne seg i å flytte med eller reise til barnemoren på besøk om han ønsker kontakt med barnet.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil bare råde deg til å sette deg litt inn i barnefars rettigheter før du er så bestemt på å ta med deg barnet. Har du med en slik barnefar som jeg hadde i sin tid vil en slik holdning skape store problemer for deg dersom du gjennomfører dette uten å ta hensyn til hans rettigheter. Det er faktisk ikke lenger slik at barnet følger mor uansett. I tilfellet ditt, dersom barnefar slår seg vrang og det ikke er noe riv ruskende galt med ham, er sannsynligheten stor for at far vil få hovedomsorg. Du kan for all del flytte akkurat hvor du vil, men det er faktisk ingen selvfølge at barnet blir med deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

KAn dere ikke bo hver for dere en periode mens du fullfører?

Ja jeg har komt med forslag om de, men de var heilt uaktuelt...

Anonym poster: ddd3034cbdea8e74ae62b3e0982d4c63

Skrevet

Jeg hadde gjort det, glatt.

Skrevet

Jeg syntes ikke du er egoistisk. Du har prøvd å ordne så mannen også kan være med, men han er utaknemlig og sta. Jeg mener virkelig at HAN er egoistisk

• Liker 1
Skrevet

Er samboeren barnets far? I såfall kan det kanskje være litt egoistisk, men jeg vet ikke. Jeg føler at jeg har fått alt for lite informasjon til å si så mye om denne saken...

AnonymBruker
Skrevet

Dersom det er et lite sted som du skal flytte til så er det vel ikke bare enkelt for far og flytte dit og få seg jobb. -Og bare for en periode mens du studerer??

Så svaret på spørsmålet er ja, jeg synes du er egoistisk, og at barnet bør bli igjen på opprinnelig hjemsted med far mens du er student... Det er ditt valg å flytte, og da må DU ta konsekvensene av det og ikke la det gå ut over far og barn...

Anonym poster: 5ea3f4eceb84bfca3cec3b45e70eb197

Gjest Violetta
Skrevet

Dersom det er et lite sted som du skal flytte til så er det vel ikke bare enkelt for far og flytte dit og få seg jobb. -Og bare for en periode mens du studerer??

Så svaret på spørsmålet er ja, jeg synes du er egoistisk, og at barnet bør bli igjen på opprinnelig hjemsted med far mens du er student... Det er ditt valg å flytte, og da må DU ta konsekvensene av det og ikke la det gå ut over far og barn...

Anonym poster: 5ea3f4eceb84bfca3cec3b45e70eb197

Veldig enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...