AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Er det flere enn meg som liker den sukkerfrie Redbullen? Syns den er skikkelig god. Jeg liker ikke kaffe, så dette hjelper meg å holde meg våken. Det hadde blitt enormt mange kalorier daglig om jeg skulle ha drukket den originale med sukker. Noen som vet hvorfor den bare finnes på boks med 2,5 dl? Vanlig Red Bull fins jo i mye større flasker. Hvorfor er den så sabla dyr?
OhMickey Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Har ikke sett de e større flasker, og de er 50 øre billigere enn avlig redbull her Men ja, elsker det <3
~Caroline~ Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Jeg er også veldig glad i (avhengig.. ) den sukkerfrie RedBull'en!
Gjest Nyyx Skrevet 19. juni 2012 #5 Skrevet 19. juni 2012 Kjøpte de på større flaske! Ja, jeg har blitt avhengig når jeg jobber lenge.
*Bumblebee* Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 Harrytur til sverige er tingen!!mye billigere å kjøpe der,og så har man plutselig 50 stk i kjøleskapet..de selges jo på brett.mmm digg! :gjeiper:
Ego Skrevet 22. juni 2012 #7 Skrevet 22. juni 2012 Er forholdsvis nyfrelst Har alltid sukkerfri Redbull i kjøleskapet - men har foreløpig klart å begrense inntaket til når jeg har lange arbeidsdager. Heldigvis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå