AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Jeg klarte å falle sånn at jeg slo bakhodet. Vet ikke om jeg traff noe på fallet, eller om jeg slo hodet først da jeg trakk gulvet. Men fikk hvertfall et kutt i bakhodet som blødde en del. Det blør ikke lengre nå, men er et stort sår der som svir en del. Er det noe jeg bør dra til legen for, eller er det bare å vente til såret gror så blir alt bra? Det er jo nesten ikke hud der jeg slo meg, bare et tynt hudlag over kraniet, så jeg har vel ikke ødelagt noe inni hodet eller skallen eller noe?
Brun3tta Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Du burde absolutt dra til legen. Alle kutt i hodet burde bli sett på. Få noen til å se i hode ditt, det kan være verre en du tror.. Høres i hvertfall ikke noe godt ut. Har du smerter kan du få smertestillende med legen din også. God bedring
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Du bør dra til legen. Både for såret og for å sjekke om du har hjernerystelse. Det er faktisk fullt mulig å få dette uten å legge merke til det selv.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Det er ikke sånn sterke smerter, bare kjenner det litt. Slik som når man har vondt i hodet. Det skjedde i går, da har jeg vel isåfall ikke hjernerystelse enda? Er det vits å dra til legen for det i morgen da?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Dra å sjekk med en gang på legevakta. Jeg hadde selv hjernrystelse uten at jeg visste det så det er fullt mulig. I tillegg så ser du ikke selv så det kan være verre enn du tror.
Hirondelle Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Har du skikkelig vondt i hodet som ikke går bort med paracet er det nok hjernerystelse, men.... det merker du med en gang du faller! Hvis du er kvalm/kaster opp er det viktig å ikke sovne!!! Jeg ville fått noen til å se på såret ditt, men det kan helt fint vente til i morgen når legekontorene er åpne igjen.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Det er allerede forsent å få sydd såret om det trengs nå, så det er lite legen kan gjøre med såret ditt. Og om du ikke har vondt i hodet, svimmel, kvalm eller har kastet opp så er nok alt i orden. Jeg hadde ikke dratt til legen. Men ring legekontoret i morgen og hør eller ting legevakten nå i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå