Gå til innhold

prikker i underlivet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lenge hatt en slags samling av prikker i underlivet. Dette er prikker som kommer frem når jeg strekker på huden, dersom jeg ikke gjør det så kan jeg ikke se det. Tror ikke det klør eller er ubehagelig heller. Var ganske tilfeldig jeg oppdaget det. Det er mest på den ene siden, men finnes også på den andre siden. De er plassert på slimhinnene på de indre kjønnsleppene. De ligger tett i tett og er litt hvitakige, nesten som små kviser som ligger under huden.

Jeg har vært i et forhold i 10 år og har ikke hatt andre seksualpartnere i denne tiden. Jeg har også testet meg for ulike kjønnssykdommer hos legen uten å teste positivt på noe. Er det noen som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Talgkjertler. HELT normalt.

AnonymBruker
Skrevet

Talgkjertler. HELT normalt.

Det var et sånt svar jeg håpet på, men det ser litt voldsomt ut når jeg strekker på huden...Vil de forsvinne over tid, eller er de kommet for å bli?

Takk for svar!

Skrevet

Det var et sånt svar jeg håpet på, men det ser litt voldsomt ut når jeg strekker på huden...Vil de forsvinne over tid, eller er de kommet for å bli?

Takk for svar!

Gikk i fjor til tre(!) forskjellige gynekologer med denne "lidelsen" fordi jeg ble så usikker av vissvassete svar på internett (selvfølgelig kaaaan det være ditt, og det kaaaaan være datt). Alle tre sa det var HELT normalt, og at jeg egentlig skulle være glad til jeg har dem - de bidrar til å opprettholde et bra fuktnivå i huden i underlivet.

Skrevet

Men enig at det kan se litt ufint ut. Tok meg lang tid å akseptere selv.

AnonymBruker
Skrevet

Gikk i fjor til tre(!) forskjellige gynekologer med denne "lidelsen" fordi jeg ble så usikker av vissvassete svar på internett (selvfølgelig kaaaan det være ditt, og det kaaaaan være datt). Alle tre sa det var HELT normalt, og at jeg egentlig skulle være glad til jeg har dem - de bidrar til å opprettholde et bra fuktnivå i huden i underlivet.

Men enig at det kan se litt ufint ut. Tok meg lang tid å akseptere selv.

Ja, det er vanskelig å finne svar på nettet. Greier ikke helt å tro at det er kjønnsvorter som det ofte henvises til. Godt å høre at det kan være en positiv ting å ha det, selv om det ser litt småskummelt ut til tider...hehe...

Tusen takk for et oppløftende svar :)

Skrevet

Helt normalt, og ja, de ser sånn ut og forandrer seg ikke med mindre noe er galt.

Underlivet vårt ser til tider ut som om det har eksplodert, men sånn er vi nå laget alle sammen. :fnise:

Selv om jeg kanskje ikke alltid synes den ser ut som en bukett med roser, så er jeg tross alt glad i musa mi. :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...