AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Møtte ei søt jente ute på byen i går kveld som jeg tok med hjem. Først så dusjet vi sammen og koste, og etter det gikk vi til sengen for å knulle. Jeg jobbet godt med henne og fingret og slikket henne slik at hun kom. Etter at hun kom sa hun bare at hun måtte gå, og hun dro. Jeg fikk ingenting og måtte ta en runk etter at hun hadde gått.Seriøst jeg blir skikkelig sur fordi jeg hadde kanskje bare trengt å knulle henne i tre minutter for å komme, men det fikk jeg ikke. Er det vanlig at damer er så ego? 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Haha, du skulle pult henne før hun kom.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Ho tenkte sikkert at så lenge ho ikke blir penetrert så er ho ikke en ONS-slut.. 8
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Jøss. Det hadde jeg aldri gjort mot deg. Sånn behanglig fortjener et knull i etterkant. 2
Gjest LillaGorilla Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Dette virker rart! Tror ikke det er vanlig å oppføre seg sånn. Jeg ville aldri ha gått. Ville vært gira på mer jeg Inkludert penetrering.. Du har nok bare vært uheldig. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 tror nok hun var misfornøyd med det hu hadde sett/opplevd, at hun faka og gikk Unødvendig å fullføre, bare fordi man "må", når man ikke liker det man ser/får 4
DeLorean Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Er ikke mange menn som ville gitt slik behandling. Min konklusjon AB = drittkjerring.
Gjest Sitrondrops Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Hun gjorde vel bare en omvendt "tøm og røm". 10
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #11 Skrevet 10. juni 2012 Så hvis du var i gang med et ons, med en som var rævva, og du visste at dette kom du ikke til å få no utav, så hadde du blitt, og latt han komme i deg mens du lå å følte deg som en sliten barbaradukke?
Gjest BettyBoop Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 Møtte ei søt jente ute på byen i går kveld som jeg tok med hjem. Først så dusjet vi sammen og koste, og etter det gikk vi til sengen for å knulle. Jeg jobbet godt med henne og fingret og slikket henne slik at hun kom. Etter at hun kom sa hun bare at hun måtte gå, og hun dro. Jeg fikk ingenting og måtte ta en runk etter at hun hadde gått.Seriøst jeg blir skikkelig sur fordi jeg hadde kanskje bare trengt å knulle henne i tre minutter for å komme, men det fikk jeg ikke. Er det vanlig at damer er så ego? Hmm høres ut for meg som at hun hevner seg på menn som har vært ego i senga og lot det gå utover deg.
Gjest Nuppdupp Skrevet 10. juni 2012 #13 Skrevet 10. juni 2012 hahahahaa dritbra! er jo sånn dere menn har holdt på :gjeiper: 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #14 Skrevet 10. juni 2012 hahahahaa dritbra! er jo sånn dere menn har holdt på :gjeiper: ??? Så du mener at menn drar på seg buksa og går etter en blowjob, uten pulings altså? Høres ikke vanlig ut ...
Gjest BettyBoop Skrevet 10. juni 2012 #15 Skrevet 10. juni 2012 ??? Så du mener at menn drar på seg buksa og går etter en blowjob, uten pulings altså? Høres ikke vanlig ut ... Nei de puler og går etter cuddling og sånt. Gutter trenger liksom den penetreringa mer enn jenter gjør..
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #16 Skrevet 10. juni 2012 Nei de puler og går etter cuddling og sånt. Gutter trenger liksom den penetreringa mer enn jenter gjør.. Men det er en annen sak enn det som fortelles her. Her ble det jo ingen penetrering i det hele tatt...
Gjest BettyBoop Skrevet 10. juni 2012 #17 Skrevet 10. juni 2012 Men det er en annen sak enn det som fortelles her. Her ble det jo ingen penetrering i det hele tatt... Eh ja.. Det var nettopp poenget mitt. Hun fikk det hun ville. hun trengte ikke penetrering.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #18 Skrevet 10. juni 2012 Hun gjorde vel bare en omvendt "tøm og røm". LOL. Ja, LOVE IT! 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #19 Skrevet 10. juni 2012 Glad jeg ikke holder på med dette ONS-tullet
aliata Skrevet 10. juni 2012 #20 Skrevet 10. juni 2012 Haha! Er jo sånn menn har holdt på i evigheter! De puler - kommer - og snur seg i senga, eller går. hurra for damen! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå