Gå til innhold

Hadde ONS i går

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte ei søt jente ute på byen i går kveld som jeg tok med hjem. Først så dusjet vi sammen og koste, og etter det gikk vi til sengen for å knulle. Jeg jobbet godt med henne og fingret og slikket henne slik at hun kom.

Etter at hun kom sa hun bare at hun måtte gå, og hun dro. Jeg fikk ingenting og måtte ta en runk etter at hun hadde gått.Seriøst jeg blir skikkelig sur fordi jeg hadde kanskje bare trengt å knulle henne i tre minutter for å komme, men det fikk jeg ikke.

Er det vanlig at damer er så ego?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig. Alle damer er sånn. :popcorn:

• Liker 6
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Haha, du skulle pult henne før hun kom.

Skrevet

Håper du har lært. Neste gang blir det 69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ho tenkte sikkert at så lenge ho ikke blir penetrert så er ho ikke en ONS-slut..

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jøss.

Det hadde jeg aldri gjort mot deg. Sånn behanglig fortjener et knull i etterkant.

• Liker 2
Gjest LillaGorilla
Skrevet

Dette virker rart! Tror ikke det er vanlig å oppføre seg sånn. Jeg ville aldri ha gått. Ville vært gira på mer jeg :) Inkludert penetrering..

Du har nok bare vært uheldig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

tror nok hun var misfornøyd med det hu hadde sett/opplevd, at hun faka og gikk ;) Unødvendig å fullføre, bare fordi man "må", når man ikke liker det man ser/får ;)

• Liker 4
Skrevet

Er ikke mange menn som ville gitt slik behandling. Min konklusjon AB = drittkjerring.

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Hun gjorde vel bare en omvendt "tøm og røm".

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Så hvis du var i gang med et ons, med en som var rævva, og du visste at dette kom du ikke til å få no utav, så hadde du blitt, og latt han komme i deg mens du lå å følte deg som en sliten barbaradukke? :P

Gjest BettyBoop
Skrevet

Møtte ei søt jente ute på byen i går kveld som jeg tok med hjem. Først så dusjet vi sammen og koste, og etter det gikk vi til sengen for å knulle. Jeg jobbet godt med henne og fingret og slikket henne slik at hun kom.

Etter at hun kom sa hun bare at hun måtte gå, og hun dro. Jeg fikk ingenting og måtte ta en runk etter at hun hadde gått.Seriøst jeg blir skikkelig sur fordi jeg hadde kanskje bare trengt å knulle henne i tre minutter for å komme, men det fikk jeg ikke.

Er det vanlig at damer er så ego?

Hmm høres ut for meg som at hun hevner seg på menn som har vært ego i senga og lot det gå utover deg.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

hahahahaa dritbra! er jo sånn dere menn har holdt på :gjeiper:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

hahahahaa dritbra! er jo sånn dere menn har holdt på :gjeiper:

???

Så du mener at menn drar på seg buksa og går etter en blowjob, uten pulings altså? Høres ikke vanlig ut ...

Gjest BettyBoop
Skrevet

???

Så du mener at menn drar på seg buksa og går etter en blowjob, uten pulings altså? Høres ikke vanlig ut ...

Nei de puler og går etter cuddling og sånt. Gutter trenger liksom den penetreringa mer enn jenter gjør..

AnonymBruker
Skrevet

Nei de puler og går etter cuddling og sånt. Gutter trenger liksom den penetreringa mer enn jenter gjør..

Men det er en annen sak enn det som fortelles her. Her ble det jo ingen penetrering i det hele tatt...

Gjest BettyBoop
Skrevet

Men det er en annen sak enn det som fortelles her. Her ble det jo ingen penetrering i det hele tatt...

Eh ja.. Det var nettopp poenget mitt. Hun fikk det hun ville. hun trengte ikke penetrering.

AnonymBruker
Skrevet

Hun gjorde vel bare en omvendt "tøm og røm".

LOL. Ja, LOVE IT!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg ikke holder på med dette ONS-tullet :)

Skrevet

Haha! Er jo sånn menn har holdt på i evigheter!

De puler - kommer - og snur seg i senga, eller går.

hurra for damen!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...