Gå til innhold

Lys gul kjole i bryllup


Ladylox

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kunne sett for meg en slik kjole på bruden...

Fargen var ikke noe spesielt å si på, men farge + utseende på kjolen gjorde det litt feil for meg.

Men veldig fin kjole! Hadde bare blitt litt feil for meg i et bryllup som gjest.

Endret av FruN
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med FruN. Det var kombinasjonen av kjole og farge som gjorde at den i min mening ikke egner seg i bryllup.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere to :) Jeg er helt enig i at den kjolen ikke hadde egnet seg i bryllup. Linken var lagt til mest for å vise hvilken farge jeg tenkte på. Hva tenker dere om fargen om den hadde vært på en annen kjole? Er den litt for lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere to :) Jeg er helt enig i at den kjolen ikke hadde egnet seg i bryllup. Linken var lagt til mest for å vise hvilken farge jeg tenkte på. Hva tenker dere om fargen om den hadde vært på en annen kjole? Er den litt for lys?

Jeg tror egentlig den er litt for lys :) Men vanskelig å si uten å se kjolen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke kan bruke gul som gjest i et bryllup heller, så begynner fargevalget å bli rimelig begrenser! Hvit, sort, rød og gul er altså ikke lov.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En enkel kjole eller drakt i den fargen synes ikke jeg er noe problem, men når man går med så lyse farger begynner man å gå på utrygg grunn.

Pass gjerne på at antrekket blir dempet og ikke flashy så tror jeg det skal gå greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Denne kjolen kan lett forveksles med en brudekjole, så jeg synes du skulle kjøpe en mer avdempet modell. Lysegult skulle være greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke kan bruke gul som gjest i et bryllup heller, så begynner fargevalget å bli rimelig begrenser! Hvit, sort, rød og gul er altså ikke lov.....

Dette eksemplet er vel mer kremfarget enn gul, det er også stilen, ikke bare fargen som gjør at folk mener det er for likt brudekjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den så litt vel lys ut på bildet...

Men til galla er kjolen flott!:) Og sist bryllup jeg var i, var det slike lignende kjoler i blått, korall, latte-farge, lysegul (dog mer sitronsommerfugl enn bildet her), rosatoner og turkist... Helt nydelig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke brukt en sånn kjole. Men dersom du gjør det bør du bruke tilbehør som IKKE er brudete, feks sterk farge på sko/veske/sjal osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solstråla88

Om noen hadde brukt en sånn kjole i vårt bryllup om 13 dager, hadde jeg bare synes det var koselig! Synes ikke det gjør noe. Mamma bestilte forsovidt en kjole fra samme nettsted, og den var nydelig, og kjmpe god kvalitet på stoffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt for lik ja... kjipt, men ikke støt noen denne dagen. Kjøp den og bruk den på nyttårsaften i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...