AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #21 Skrevet 10. juni 2012 De fleste jenter er jo rundt 1.60 - 1.70 virker det som. Jeg vil tro at ca. halvparten av jentene er lavere enn deg. Hadde du vært 1.56 så hadde det vært noe annet. Jeg har en kamerat som er det, og han har ikke hatt det lett. Men nå har han funnet seg ei vakker og herlig jente på 1.52 (adoptert filippiner). 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #22 Skrevet 10. juni 2012 Det hadde vært flott om alle kvinnene her som sier "ikke gjør det" kan fortelle TS om de ville datet han når han har sin nåværende høyde.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #23 Skrevet 10. juni 2012 Første kjæresten jeg hadde var vel ca 165, så jeg var litt høyere enn ham. Men at det skulle være et problem har jeg aldri tenkt på. Hvorfor skulle jeg ikke ville vært sammen med ham pga høyden? Nei, jenter som er så overfladiske at de ikke vil ha deg med mindre du sitter et helt år i rullestol først, fortjener deg ikke. Slike jenter vil vel uansett ikke ha deg etter operasjonen pga arr eller redusert funksjonsevne... Med mindre du er 150 tror jeg virkelig ikke høyden er et hinder for å finne seg en bra kjæreste. 1
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juni 2012 #24 Skrevet 10. juni 2012 Behandlingen kan som sagt ta opp til 1 år, (strekking av ben + recovery) Risken er ikke så vanvittig stor etter hva jeg har lest meg frem til, de aller fleste kommer seg greit etter behandlingen men det finnes mange unntak også, f.eks de to på jobben til han som posta over her Er du virkelig villig til å gjennomgå et år med smerter, rehabilitering, arr og mulige komplikasjoner for å bli noen cm høyere? Som sagt, jeg har sett hvordan de pasientene jeg jobber med har det, og det er mange år siden de ble operert. Tro meg, du vil ikke synes det er verdt det! For øvrig er jeg dame
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juni 2012 #25 Skrevet 10. juni 2012 Det hadde vært flott om alle kvinnene her som sier "ikke gjør det" kan fortelle TS om de ville datet han når han har sin nåværende høyde. Null problem i forhold til høyde. Men nå er jeg alt for gammel for TS, og i tillegg ikke singel, så det er uansett ikke aktuelt.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #26 Skrevet 10. juni 2012 Jah, så kan du jo bare lure på hvor sønnen din fikk kompleksene fra.. Haha, ja fy faen! Jeg har aldri tenkt særlig over høyden min (1.66), og den har i hvert fall ikke hindret meg i å ta kontakt med damer. Jeg har stor respekt for meg selv og er en person av integritet og verdighet som mener at den som får meg er en heldig kvinne. Men hadde jeg hatt en far som var livredd for at jeg skulle bli under 1.70 og tok meg med på slike kontroller, så vet jeg ikke hva som hadde skjedd...
Sumaya Skrevet 10. juni 2012 #27 Skrevet 10. juni 2012 Uffa meg Synes det er trist å lese at du vil gjennomgå dette fordi du tror at ingen jenter vil ha deg. Du har helt sikkert mye mer å tilby enn høyden din! Jobb med personligheten din og selvfølelsen, slik at du ikke kommer inn i en selvdestruktiv og ødeleggende sirkel. Det virker jo som du var godt på vei, siden du nesten hadde glemt av hele operasjonen. Å gå igjennom en så stor operasjon som egentlig er helt unødvendig i mine øyne, er en altfor stor risk å ta! Det finnes mange jenter som er lavere enn deg og i tillegg er det ikke alle jenter som bryr seg om høyde på mannen så lenge han har gode kvaliteter ellers, og det er jeg sikker på at du har! Hilsen jente på 173
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #28 Skrevet 10. juni 2012 jeg kan bare ikke skjønne hvorfor noen skal velge meg fremfor andre høye menn De aller fleste menn kan ikke forholde seg til damer. Lær deg litt om damer og hva de setter pris på og liker, og du vil merke at du stiller langt sterkere enn de fleste menn, selv om du har et lite handicap med høyden. De fleste jenter foretrekker høye menn, men det er også mange som vil ha en som ikke er så høy at de må stå på tærne for å kysse han, som de sier. Jeg ser ikke bort fra at mange jenter på rundt 1.60 mener at høyden din er aldeles fortreffelig, men det må nesten hunkjønnene her svare på.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #29 Skrevet 10. juni 2012 De fleste jenter er jo rundt 1.60 - 1.70 virker det som. Jeg vil tro at ca. halvparten av jentene er lavere enn deg. Hadde du vært 1.56 så hadde det vært noe annet. Jeg har en kamerat som er det, og han har ikke hatt det lett. Men nå har han funnet seg ei vakker og herlig jente på 1.52 (adoptert filippiner). Filippinere er hotte
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #30 Skrevet 10. juni 2012 jenter som er så overfladiske at de ikke vil ha deg med mindre du sitter et helt år i rullestol først, fortjener deg ikke. That's the spirit! TS, det finnes nok av jenter som vil date menn under 1.70. Som nevnt over kan du utvide markedet ditt ved å plusse på et par tommer, men dette markedet vil bestå av jenter som ikke ville datet deg i dag på grunn av noe så overfladisk som høyde. Vil du ha disse jentene?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #31 Skrevet 10. juni 2012 Du kan jo se hva folk svarer her, TS. Mitt forhåndstips er at høyden din (la oss si 1.65) vil være akseptabel for så mange som 30-40% av kvinnene her. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=665975&mode=show&st=
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #32 Skrevet 10. juni 2012 Kan du ikke bare finne deg en lavere jente da? Problem solved. Hadde du vært rundt 1.50 kunne jeg skjønt det, men å gjennomgå operasjon for å bli litt lenger for å få deg dame virker litt ekstremt. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #33 Skrevet 10. juni 2012 Høyde har lite å si ..er selv 188cm høy, kraftig ..men sluttet å dra damer mot slutten av 20åra når jeg mista håret og måtte skinne meg. (nei hodeformen min passer ikke å være uten hår) Har du et greit til pent ytre så er det egentlig alt du trenger ..tror du virkelig noen legger merke til eller bryr seg om du rager 166 eller 170cm over bakken? Det er bare et tall om ikke betyr noenting ..
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #34 Skrevet 10. juni 2012 TS: - Hei, jeg har lyst til å bli kjent med deg! Jente: - Nei, vet du hva! Du er for lav! Hvis du derimot gjennomgår en operasjon og lenker deg fast til rullestol og krykker i et år, DA kan jeg kanskje date deg. Vil du ha slike jenter, TS? Det er disse jentene du sikter deg inn mot ved å ta en operasjon.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #35 Skrevet 10. juni 2012 sluttet å dra damer mot slutten av 20åra når jeg mista håret og måtte skinne meg. Hørt om parykk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå