Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest juppsi
Skrevet

jeg har hørt "smil da" og noen ganger drar de det enda lenger og skal dra opp munnvikene mine :ler: . synes det er slitsomt å smile hele tiden jeg :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Tror faktisk aldri jeg har hørt det.

Da hadde jeg blitt sur!

Kanskje de bare prøver å tvinge en reaksjon ut av deg, få deg til å snu på flisa og bevise at du er søt og imøtekommende. Eller kanskje det er sånn der "negging" for å jekke deg ned litt.

Skrevet

Det som er interessant her synes jeg er: Opplever menn sånt? Hender det noen gang at noen går bort til en mann og sier "Smil litt, da - ikke vær så sur" ?

Min teori er at det er en damegreie; søte, unge kvinner skal smile. Det er en stereotypisk rolle man av en eller annen grunn må passe i.

Før tok jeg meg veldig nær av de som sa jeg så sur ut, nå gir jeg f. og finner noen andre å prate med.

AnonymBruker
Skrevet

Opplever svært sjelden at folk kommenterer at jeg ser sur ut (jeg ser stort sett veldig blid ut), men de få gangene jeg har fått høre det, var det nok fordi det var noen idioter som prøvde å sjekke meg opp, og de var svært lite sjarmerende for å si det sånn. Jeg gikk ikke inn for å være sur, jeg var ikke irritert en gang, men jeg lo bare ikke av de tåpelige vitsene deres (skjønte ikke at det skulle være morsomt engang).

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av søsteren min har sånn munn som "automatisk peker nedover". Litt sånn som Maria fra Paradise. LINK Og søsteren min har fortalt meg at hun har komplekser fordi folk sier at hun ser så sur ut hele tiden. Jeg kunne aldri funnet på å sagt noe slikt til et annet menneske, men jeg kan jo se at munnen hennes "peker nedover" når hun slapper av i ansiktet.

Gjest Janus
Skrevet

Sannsynligvis ser du kanskje ikke så strålende ut og det er hans forsøk på å etablere kontakt, om enn på en veldig klønete og tydeligvis ineffektiv måte.

:)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jeg får også høre at jeg ser sur ut når jeg ikke smiler :gjeiper:

Ser ikke helt hvorfor jeg skal gå rundt å smile hele tiden når jeg ikke føler for det, får bare se sur ut :)

Endret av .-L-.
Skrevet

Det som er interessant her synes jeg er: Opplever menn sånt? Hender det noen gang at noen går bort til en mann og sier "Smil litt, da - ikke vær så sur" ?

Min teori er at det er en damegreie; søte, unge kvinner skal smile. Det er en stereotypisk rolle man av en eller annen grunn må passe i.

Før tok jeg meg veldig nær av de som sa jeg så sur ut, nå gir jeg f. og finner noen andre å prate med.

Jeg opplever det, ja. Jeg er født med litt nedover munn og litt morske bryn, så når jeg ikke smiler så ser jeg alvorlig ut. Og da får man høre det "smil litt da! Slutt å vær så alvorlig hele tiden". Jeg kan ikke noe for det, jeg er født med et sånt ansikt. Og jeg syns det er slitsomt å smile til alle døgnets tider :vetikke:

Skrevet

jeg har hørt "smil da" og noen ganger drar de det enda lenger og skal dra opp munnvikene mine :ler: . synes det er slitsomt å smile hele tiden jeg :gjeiper:

Ja, hahaha! Den har jeg også fått høre! :sjarmor:

Skrevet

Sannsynligvis ser du kanskje ikke så strålende ut og det er hans forsøk på å etablere kontakt, om enn på en veldig klønete og tydeligvis ineffektiv måte.

:)

Vel, han som sa dette til meg sist lørdag viste tydelig at han syntes jeg var attraktiv og ga meg et kissvått kyss på kinnet jeg måtte tørke vekk med en serviett. Han er sikkert hyggelig, men han var så drita at jeg ikke syntes det ble så sjarmerende. Det var en skikkelig klønete måte å etablere kontakt på. Fylla har nok skylda.

Jeg får ikke tilbakemeldiger på at jeg ser sur ut til daglig. Munnen min er også slik at den går litt nedover.

Jeg tar meg ikke så inmari nær av dette altså, selv om jeg kan bli lei.

Skrevet

Jeg er faktisk drittlei av å høre at jeg ser sur ut.. :kjefte: Så, jeg har begynt å svare med noe ala "jeg er ikke sur, det er bare fjeset mitt som er litt rart", og har merket at plutselig vet ikke folk hva de skal si.

Gjest Janus
Skrevet

Vel, han som sa dette til meg sist lørdag viste tydelig at han syntes jeg var attraktiv og ga meg et kissvått kyss på kinnet jeg måtte tørke vekk med en serviett. Han er sikkert hyggelig, men han var så drita at jeg ikke syntes det ble så sjarmerende. Det var en skikkelig klønete måte å etablere kontakt på. Fylla har nok skylda.

Jeg får ikke tilbakemeldiger på at jeg ser sur ut til daglig. Munnen min er også slik at den går litt nedover.

Jeg tar meg ikke så inmari nær av dette altså, selv om jeg kan bli lei.

Skjønner at det ikke er så hyggelig å høre, men jeg tror ikke du skal legge så mye i det. Desperate menn har ikke alltid så mange strenger å spille på og det kan være så enkelt at han tror dette er en magisk replikk som får deg til å smile og åpne deg opp.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Har fått høre det selv, men jeg tror faktisk jeg ofte ser sånn ut også (litt sjeldnere på byen enn til vanlig). Jeg er litt sjenert av meg, og fryser veldig lett så stor ofte med hendene i kors. Smiler ikke om det ikke er noe spesielt å smile av. Så tror jeg ser ganske avvisende og sur ut. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...